Το νέο Renault Clio μιλάει στην καρδιά και τη λογική

Το νέο Renault Clio μιλάει στην καρδιά και τη λογική
Σπορ σχεδιασμός, κορυφαία συνδεσιμότητα, γαλλική άνεση, τεχνολογίες αιχμής και πλήρης γκάμα κινητήρων συνθέτουν το συναρπαστικό παζλ του νέου Renault Clio.

Το Renault Clio έχει κάθε λόγο να νιώθει περήφανο για την τριαντάχρονη και πλέον ιστορία του, καθώς αποτελεί το πιο εμπορικό μοντέλο made in France όλων των εποχών, με πάνω από 16 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις. Το γαλλικό supermini διάγει πλέον την έκτη του…νεότητα και δελεάζει με ακόμη πιο σπορ ντιζάιν, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται η ανασχεδιασμένη γρίλια με τα full LED φωτιστικά σώματα, σε πλήρη αρμονία με το νέο μεγάλο έμβλημα στο κέντρο της μάσκας. Η ελκυστική εικόνα του δημοφιλούς supermini ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος με -επίσης- full LED φώτα και μαύρη γραμματοσειρά για το όνομα της εταιρείας με σήμα το ρόμβο.

iadvertclio2_897de.jpg

Στον θάλαμο επιβατών επικρατεί ατμόσφαιρα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης γαλλικής κομψότητας με οικολογικό πρόσημο. Η ενημέρωση του οδηγού είναι πλήρης και προέρχεται από τον προσαρμόσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη έως 10 ιντσών, ενώ στην κορυφή της κεντρικής κονσόλα βρίσκεται η οθόνη αφής του προηγμένου συστήματος πολυμέσων 9,3 ιντσών με δωρεάν χρήση για τρία χρόνια των υπηρεσιών του συστήματος easy link, όπως πλοήγηση η ΤΟΜΤΟΜ με πληροφορίες για τα πρατήρια καυσίμων, Google search, κλπ. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα αντιστοίχισης των εφαρμογών του κινητού στην κεντρική οθόνη του οχήματος (Μirroring) μέσω Android Auto ή Apple CarPlay.

iadvertclio3_dc107.jpg

Το νέο Renault Clio είναι το πρώτο αυτοκίνητο με επενδύσεις από ανακυκλωμένα βιώσιμα υλικά της εταιρείας Tencel, ενώ προσφέρει πολλές διευκολύνσεις για τις καθημερινές μετακινήσεις, όπως κάμερα οπισθοπορείας για παρκάρισμα χωρίς άγχος και ζημιές, σύστημα εισόδου και εξόδου χωρίς κλειδί και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του Smartphone.

iadvertclio4_8e1c7.jpg

Το νέο μοντέλο παραμένει πιστό στη συνταγή «συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και μεγάλη ευρυχωρία». Η απόσταση για τα πόδια των πίσω επιβατών φτάνει τα 16,5 εκατοστά για άνετες διαδρομές εντός και εκτός πόλης, το πίσω κάθισμα διαιρείται ασύμμετρα για μεγαλύτερη ευελιξία ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και η χωρητικότητα του πορτ - μπαγκάζ καλύπτει απόλυτα μία νέα οικογένεια, καθώς ξεκινά από τα 391 λίτρα και αγγίζει τα 1.069 λίτρα με διθέσια διαμόρφωση του σαλονιού.

iadvertclio5_443c6.jpg

To Renault Clio προσφέρει απαράμιλλη άνεση και ασφάλεια στο δρόμο, καθώς εφοδιάζεται με έως 20 υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, ενώ καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα του αγοραστικού κοινού χάρη στη μεγάλη γκάμα κινητήρων με κοινά χαρακτηριστικά τις καλές επιδόσεις, την υψηλή αποδοτικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα διατίθεται με έναν οικονομικό βενζινοκινητήρα (1.0 TCe) 90 ίππων, ενώ στη γκάμα ανήκει και ο κινητήρας πετρελαίου (1.5 blue dCi) των 100 ίππων.

inewclio2_75d6d.jpg

Μια έξυπνη πρόταση αποτελεί η εργοστασιακή έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης - υγραερίου κίνησης (1.0 TCe LPG) με 100 ίππους ισχύ, που συνδυάζει την οικονομική κατανάλωση με τεράστια αυτονομία έως 1.200 χιλιομέτρων. Κορυφαία επιλογή είναι χωρίς αμφιβολία το υβριδικό Clio E-Tech full hybrid των 145 ίππων, με μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα και τη δυνατότητα να καλύπτει έως το 80% των διαδρομών στην πόλη ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Το νέο Renault Clio είναι ετοιμοπαράδοτο, κοστίζει από 20.570 ευρώ και συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια. Παράλληλα, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το αποκτήσει τώρα με χρηματοδοτικό από 158€/μήνα, με έως 3.000€ όφελος. 

  • Εμφανίσεις: 1066

Tα best seller σε κάθε κατηγορία της ελληνικής αγοράς

Tα best seller σε κάθε κατηγορία της ελληνικής αγοράς
Ποια μοντέλα ήταν στην Ελλάδα οι πρωταθλητές πωλήσεων ανά κατηγορία κατά το πρώτο δεκάμηνο της χρονιάς.

Στην ελληνική αγορά κυριαρχούν παραδοσιακά τα μικρά και τα μικρομεσαία μοντέλα, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει φτάσει και στα μέρη μας η μόδα των SUV. Έτσι έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε, ποιο μοντέλο κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις ανά κατηγορία στο διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου του 2023 με βάση τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ) στη χώρα μας.

Segment A - Μικρά

Fiat Panda

ibestsegmentA_ed82f.jpg

To ιταλικό μίνι κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία του με 2.804 ταξινομήσεις το πρώτο δεκάμηνο του 2023 με βασικά όπλα τις προσιτές τιμές του και την πρακτικότητα του, ενώ γνωρίζει μεγάλη ζήτηση και από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων. Δεύτερο στην ίδια κατηγορία το Kia Picanto με 2.110 πωλήσεις και τρίτο το Hyundai i10 με 1.837.

Segment B - Supermini

Opel Corsa

ibestsegmentB_fb42a.jpg

To Corsa ήταν μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου όχι απλά το πιο εμπορικό Supermini, αλλά και το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις ανεξαρτήτως αγοράς στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα κατέγραψε 5.648 πωλήσεις, ενώ δεύτερο πλασαρίστηκε το Toyota Υaris με 4.917 ταξινομήσεις και τρίτο το Citroen C3 με 4.214.

Segment C - Μικρομεσαία

Peugeot 3008

ibestsegmentC_0b7b5.jpg

Πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία το Peugeot 3008 με 2.224 μονάδες, ενώ την τριάδα συμπληρώνουν άλλα δύο SUV, δηλαδή το Toyota CH-R με 2.106 ταξινομήσεις και η BMW X1 με 1.868.

Segment D - Μεγαλομεσαία

Tesla Model Y

ibestsegmentD_577e2.jpg

Εδώ πρώτευσε ένα ηλεκτρικό μοντέλο και πιο συγκεκριμένα το Tesla Y με 941 πωλήσεις. Πολύ καλά τα πήγε και το SUV Renault Arkana με 681 ταξινομήσεις, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε άλλο ένα ηλεκτρικό Tesla, δηλαδή το Model 3 με 489 ταξινομήσεις.

Segment E - Μεγάλα

Land Rover Range Rover Sport

ibestsegmentE_fe2b5.jpg

Στα μεγάλα αυτοκίνητα κυριαρχούν φυσικά βαριά ονόματα και κυρίως SUV. Έτσι έχουμε πρώτο το Land Rover Range Rover Sport με 146 πωλήσεις, δεύτερη την Porsche Cayenne με 72 πωλήσεις και τρίτη τη Mercedes GLE με 71.

Segment F-G, Πολυτελείας

Volvo XC90

ibestsegmentFG_9a64a.jpg

Άνετα πρώτο το επιβλητικό SUV Volvo XC90 με 127 ταξινομήσεις, δεύτερο το Land Rover Range Rover με 45 και στην τρίτη θέση η Porsche Taycan με 40 πωλήσεις.

Segment MPV - Πολυμορφικά

Volkswagen ID.Buzz

ibestsegmentMVP_bb708.jpg

Αδιαφιλονίκητα πρώτο το ηλεκτροκίνητο VW ID.Buzz με 29 πωλήσεις, δεύτερο το Volkswagen Touran με 12 ταξινομήσεις και τρίτο το LEVC TX με 4.

Segment MPV-M/COMBI - Βανάκια

Mercedes V - class

ibestsegmentCombi_97bb6.jpg

Βασιλιάς της κατηγορίας παραμένει εδώ και χρόνια η Mercedes V - class με 129 πωλήσεις το πρώτο δεκάμηνο του έτους και ακολουθούν το Toyota Proace City Verso με 81 ταξινομήσεις και το Toyota Proace με 68.

Segment Sports - Σπορ Μοντέλα

MINI CABRIO

ibestsegmentSPORTS_ddd8a.jpg

To ΜΙΝΙ CABRIO βρίσκεται με αρκετή διαφορά πρώτο καταγράφοντας 169 πωλήσεις μπροστά από το Mazda MX-5 με 81 ταξινομήσεις και την Porsche 911 με 31.

  • Εμφανίσεις: 940

Ferrari: Έτοιμη για το 2024 - Η ημερομηνία παρουσίασης του νέου μονοθεσίου

Ferrari: Έτοιμη για το 2024 - Η ημερομηνία παρουσίασης του νέου μονοθεσίου
Η νέα Ferrari θα κάνει την εμφάνισή της την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου.

Ανακοινώθηκε η ημερομηνία παρουσίασης και πλέον οι φίλοι της Ferrari μετράνε αντίστροφα για να δουν το μονοθέσιο με το οποίο η Ιταλική ομάδα θα αγωνίζεται στην F1 για το 2024. Σημειώνεται ότι η παρουσίαση θα γίνει μόλις οκτώ ημέρες πριν από την έναρξη των δοκιμών, που θα διαρκέσει τρεις ημέρες στο Μπαχρέιν από τις 21 έως τις 23 Φεβρουαρίου. Πιο συγκεκριμένα η νέα Ferrari θα παρουσιαστεί την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου. Μετά τις ημέρες των ελέυθερων δοκιμαστικών, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της νέας σεζόν η οποία θα ξεκινήσει με το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου. 

Ο αρχηγός της ομάδας Φρεντ Βασέρ λέει ότι η Ferrari αλλάζει «95% των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου» σε σχέση με το 2023, παρόλο που ήταν η μόνη ομάδα που κατάφερε να κερδίσει την Red Bull. Επίσης υπενθυμίζεται ότι στο πρωτάθλημα τω ν κατασκευαστών τερμάτισε τρίτη πίσω από τους «ταύρους» και την Mercedes, έχοντας μεγάλα προβλήματα σε συγκεκριμένους αγώνες μέσα στην χρονιά.

Μιλώντας στο Sky Sports μετά τον αγώνα του Άμπου Ντάμπι, ο αρχηγός της ομάδας Φρεντ Βασέρ είπε: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που χρειάζονται βελτίωση. Φέτος είχαμε θέματα αξιοπιστίας, δεν είναι μόνο ένας αγώνας που κάνει το πρωτάθλημα, αλλά η εικόνα που είχαμε σε όλη την σεζόν».

Η ιταλική ομάδα επέλεξε να μην δημοσιοποιήσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά της, όμως γνωρίζουμε ότι η σύνθεσή της θα είναι η ίδια με φέτος, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ θα κάθονται στα δύο μονοθέσια.

Σημειώνεται ότι αυτή είναι η πρώτη σεζόν που ο Βασέρ κάθεται στο «τιμόνι» της ομάδας και μίλησε για την πίεση που βίωσε στην αρχή της σεζόν αλλά και για τις μεγάλες προσδοκίες που υπάρχουν από όλους, καθώς έχει να κατακτήσει πρωτάθλημα από το 2008. «Νομίζω ότι το επίπεδο των προσδοκιών ήταν υψηλό στην αρχή και όταν φτάσαμε στο Μπαχρέιν πιστεύαμε ότι ελέγχουμε την κατάσταση, αλλά μετά τον αγώνα στην Σαουδική Αραβία τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα», είπε.

  • Εμφανίσεις: 860

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

George Coiffure
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Ποδήλατο Γιαννούλη
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline