Ο Χάμιλτον ψάχνει τον «υπεύθυνο» για την κατάσταση που επικρατεί στην Mercedes

Ο Λιούις Χάμιλτον αμφισβήτησε τον εαυτό του στην φετινή σεζόν της Mercedes στην F1.

Ο Λιούις Χάμιλτον έψαχνε τον… φταίχτη για την κακή απόδοση που είχε το μονοθέσιο της Mercedes στην φετινή σεζόν της F1, με τον ίδιο να παραδέχεται: «Δεν ήξερα αν φταίω εγώ ή το αυτοκίνητο». Μπορεί η Mercedes να τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, όμως στα γκαράζ της γερμανικής ομάδας υπάρχει ακόμα «γκρίνια» από την πλευρά των οδηγών, για την χαμηλή απόδοση που είχε το μονοθέσιό τους.

Αυτό έφερε τον Λιούις Χάμιλτον σε σημείο να αμφισβητήσει τον εαυτό του και να αναρωτηθεί εάν ο ίδιος έχει ακόμα την δύναμη και την ταχύτητα να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. «Όταν έχεις δύσκολες σεζόν όπως αυτή, θα υπάρχουν πάντα στιγμές που δεν ξέρεις τι φταίει. Αναρωτιέσαι αν το έχεις ακόμα ή αν δεν μπορείς να αποδώσεις στο μέγιστο πια».

{https://twitter.com/LewisHamilton/status/1729167806619590713}

Μιλώντας για την ψυχολογία του αθλητή, ο 38χρονος πλέον οδηγός τόνισε ότι όταν αγωνίζεσαι στο κορυφαίο επίπεδο πάντα έχει την αμφιβολία μέσα σου εάν κα΄τι δεν πάει καλά ή όπως το είχες σχεδιάσει. «Είμαι άνθρωπος όπως όλοι μας», είπε «Αν κάποιος στον κόσμο σας πει ότι δεν βιώνει την αμφιβολία μέσα του σε δύσκολες στιγμές, σας λέει ψέματα».

«Ζήτησα αλλαγές και δεν έγιναν»

Η Mercedes έμεινε… στάσιμη φέτος επειδή οι αλλαγές που ήθελε να κάνει πάνω στο μονοθέσιο απαιτούσαν θεμελιώδεις τροποποιήσεις στην κατασκευή του αυτοκινήτου, και αυτό δεν ήταν εφικτό καθώς ξεπερνούσαν τους περιορισμούς του ανώτατου ορίου κόστους των 135 εκατομμυρίων δολαρίων. «Είχα ζητήσει να γίνουν κάποιες αλλαγές στο όχημα, αλλά δεν μπορούσαν να γίνουν. Έτσι μείναμε με αυτό το μονοθέσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα», τόνισε ο Χάμιλτον.

Η Mercedes δουλεύει ήδη για το 2024 προκειμένου να προσφέρει στους πιλότους της ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, κάτι το οποίο έχει αντιληφθεί ο Βρετανός οδηγός.

«Πιστεύω ότι έχουμε ένα άστρο που μας οδηγεί τώρα», τόνισε, «Είναι κάτι που δεν είχαμε εδώ και δύο χρόνια, αλλά και ο δρόμος για την επιτυχία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα», κατέληξε.

{https://twitter.com/LewisHamilton/status/1726313617619075461}

 

 

  • Εμφανίσεις: 674

Πώς τιμωρούνται στην Ευρώπη οι οδηγοί που κινούνται με ακραίες ταχύτητες

Πώς τιμωρούνται στην Ευρώπη οι οδηγοί που κινούνται με ακραίες ταχύτητες
Οκτώ περιπτώσεις οδηγών σε ευρωπαϊκές χώρες, που βρέθηκαν στη φυλακή και κλήθηκαν να πληρώσουν δρακόντεια πρόστιμα, επειδή αγνόησαν επιδεικτικά τα όρια ταχύτητας.

Η συζήτηση για την αυστηροποίηση του ελληνικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας δεν είναι νέα, αλλά ούτε και σοβαρή. Ο ελληνικός Κ.Ο.Κ. προβλέπει ήδη αυστηρές ποινές και πρόστιμα για μια σειρά τροχαίων παραβάσεων, απλά εφαρμόζεται μόνο περιστασιακά και αποσπασματικά, οπότε δεν λειτουργεί αποτρεπτικά και σωφρονιστικά για τους απείθαρχους οδηγούς. Στο εξωτερικό ωστόσο τα πράγματα είναι διαφορετικά, οι κατά συρροή παραβατικοί οδηγοί αποσύρονται αργά ή γρήγορα από την κυκλοφορία, ενώ οι τιμωρίες σε ακραίες περιπτώσεις είναι παραδειγματικές. Δείτε οκτώ τέτοια ενδεικτικά περιστατικά με οδηγούς, οι οποίοι έκαναν σμπαράλια τα όρια ταχύτητας σε οκτώ διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και γι αυτό έπεσε πάνω τους βαρύς ο πέλεκυς της δικαιοσύνης.

Ελβετία

Ένας 28χρονος από τη Γενεύη πιάστηκε τον Απρίλιο του 2011 από την ελβετική αστυνομία να οδηγεί μια Bentley Continental GT στον αυτοκινητόδρομο Α1 με 324 χλμ./ώρα, ενώ το όριο ταχύτητας ήταν 120 χλμ./ώρα. Ο παραβάτης κατέγραφε μάλιστα σε βίντεο τον εαυτό του κατά τη φρενήρη διαδρομή, ωστόσο στο δικαστήριο ισχυρίσθηκε ότι δεν οδηγούσε ο ίδιος! Τελικά καταδικάστηκε σε έξι μήνες φυλάκιση και πρόστιμο 1.865 ευρώ.

Ιταλία

Ο πρόεδρος της τηλεφωνικής εταιρείας Telecom Italia ανέφερε στους αστυνομικούς, που τον σταμάτησαν τον Μάρτιο του 2006, ενώ κινούνταν με 311 χλμ./ώρα, ότι δοκίμαζε τη νέα του Porsche Carrera. Το όριο σε εκείνη την περιοχή ήταν 130 χλμ./ώρα και το κορυφαίο στέλεχος γλίτωσε τελικά με 357 ευρώ πρόστιμο και 10 βαθμούς ποινής στο ιταλικό Point System.

Γαλλία

Τον Οκτώβριο του 2011 συμμετείχε ένας τριαντάχρονος Γάλλος με ένα Audi RS4 σε αυτοσχέδιους αγώνες στην περιοχή της Niort, όπου συνελήφθη να κινείται με 310 χλμ./ωρα αντί των επιτρεπομένων 110 χλμ./ώρα. Ο Γάλλος κατέγραψε μάλιστα το…κατόρθωμα του σε βίντεο, που ανέβασε στο Youtube, ενώ καταδικάστηκε σε ένα χρόνο φυλάκιση.

Βρετανία

Ένας Βρετανός τιμωρήθηκε το 2015 λόγω της ακραίας παραβατικής συμπεριφοράς του με 28 μήνες φυλάκιση και δεκαετή αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης, καθώς είχε αναπτύξει με το Nissan GTR του 309 χλμ./ώρα, αν και το όριο ταχύτητας ήταν μόνο 100 χλμ./ώρα. Το δικαστήριο επέβαλε ποινή και στην κόρη του, που βρισκόταν μαζί του μέσα στο αυτοκίνητο, επειδή τον παρότρυνε να οδηγεί υπερβολικά γρήγορα.

Πολωνία

Τον Μάρτιο του 2015 κατέγραψαν τα ραντάρ έναν Πολωνό να οδηγεί μία Porsche Panamera νότια της Βαρσοβίας με 300 χλμ./ώρα και ενώ το όριο ταχύτητας ήταν 100 χλμ./ώρα. Ο παραβάτης πλήρωσε 1.170 ευρώ πρόστιμο και του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για άγνωστο διάστημα.

Ισπανία

Nότια της Μαδρίτης έπεσε τον Μάρτιο του 2016 στα δίχτυα της ισπανικής αστυνομίας ο 36χρονος Ισπανός οδηγός μίας Porsche Carrera, που είχε αναπτύξει 297 χλμ./ώρα ταχύτητα σε σημείο με όριο τα 120 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο δεν ανήκε στον παραβάτη οδηγό ούτε ήταν ασφαλισμένο, απλά σχεδίαζε να το αγοράσει και θέλησε να το τεστάρει στο δρόμο, πριν καταλήξει στην τελική του απόφαση. Ο 36χρονος Ισπανός δεν είχε καν το δικαίωμα να οδηγεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο λόγω προβλημάτων κινητικότητας, οπότε του επιβλήθηκε πρόστιμο 3.600 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για ένα χρόνο.

Ολλανδία

Εδώ οδηγούσε ο παραβάτης μία μοτοσικλέτα Ninja ZR-9R, όμως δεν μπόρεσε να τον ταυτοποιήσει ποτέ η ολλανδική αστυνομία. Η παράβαση έγινε τον Ιούνιο του 2012, οπότε εντοπίστηκε να κινείται η Kawasaki με 290 χλμ./ώρα σε ζώνη με όριο ταχύτητας μόνο 80 χλμ./ώρα. Το κατόρθωμα του ατίθασου αναβάτη καταγράφηκε από κάμερες, όμως τελικά τη γλίτωσε φτηνά.

Γερμανία

Δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα μας η Γερμανία, όπου κυκλοφορούν και τα περισσότερα οχήματα σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο παραβάτης ήταν στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας νέος οδηγός και οδηγούσε ένα Audi A3 με ταχύτητα 240 χλμ./ώρα στον αστικό αυτοκινητόδρομο του Βερολίνου Α100, όπου προβλεπόταν όριο 60 χλμ./ώρα! Από τον νεαρό αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης και τιμωρήθηκε με 680 ευρώ πρόστιμο και τέσσερις βαθμούς ποινής στο γερμανικό Point System.

  • Εμφανίσεις: 5859

Γιατί ξεκίνησαν πάλι οι εταιρείες αυτοκινήτου τις προσφορές, αν και κολυμπούν στα κέρδη

Γιατί ξεκίνησαν πάλι οι εταιρείες αυτοκινήτου τις προσφορές, αν και κολυμπούν στα κέρδη
Διψήφια ποσοστά κερδοφορίας κατέγραψαν το τρίτο τρίμηνο του 2023 οι μεγάλοι όμιλοι αυτοκινήτου, όμως η κατάσταση αλλάζει προς το χειρότερο και ήδη ξεκίνησαν τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Η παγκόσμια οικονομία δείχνει σημάδια κόπωσης, όμως οι 16 μεγαλύτεροι αυτοκινητιστικοί όμιλοι στον κόσμο πραγματοποίησαν εξαιρετικούς τζίρους το τρίτο τρίμηνο του 2023, αφού ο κύκλος εργασιών τους αυξήθηκε κατά 11% και έφτασε τα 504 δισεκατομμύρια ευρώ, όσο δηλαδή περίπου δύο ετήσιοι προϋπολογισμοί της Ελλάδας Πρόκειται για ένα νέο ρεκόρ, που είχε θετικό αντίκτυπο και στα καθαρά κέρδη τους, τα οποία σημείωσαν, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας οικονομικών συμβούλων Ernst & Young, 35% άνοδο και ανήλθαν σε 39 δισεκατομμύρια ευρώ!

H μάρκα με τα υψηλότερα περιθώρια κερδοφορίας ανά πώληση αυτοκινήτου ήταν το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η Mercedes με ποσοστό 13%, ενώ ακολούθησαν με σχετικά μικρές διαφορές η Toyota με 12,6% και η BMW με 11,3%. Οι όμιλοι Stellantis και Renault Group δεν έχουν ανακοινώσει προς το παρόν τα κέρδη τους για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, οπότε δεν υπάρχουν στοιχεία για να τις κατατάξουμε στη σχετική λίστα.

Συγκυριακά κέρδη

Πάνω από την παγκόσμια και την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έχουν αρχίσει ωστόσο να μαζεύονται μαύρα σύννεφα, αφού οι τεράστιοι τζίροι και τα υπερκέρδη θεωρούνται από πολλούς ειδικούς συγκυριακά. Ο υπεύθυνος αναλυτής της Ernst & Young για τη Δυτική Ευρώπη, Κονσταντίν Γκαλ, επισημαίνει ότι οφείλονται στην ώθηση που έδωσε η χαμηλή ισοτιμία του γιεν στους Ιάπωνες αυτοκινητοκατασκευαστές και κυρίως στις συσσωρευμένες πωλήσεις, που λίμναζαν εξαιτίας της μειωμένης παραγωγής οχημάτων λόγω της έλλειψης ημιαγωγών και άλλων ανταλλακτικών.

Η ομολοποίηση της παραγωγής και η χαμηλή ζήτηση για καινούργια αυτοκίνητα λόγω της εκτόξευσης των τιμών τους και της μείωσης των εισοδημάτων, θα αλλάξει σύντομα αυτή την εικόνα ευμάρειας. Επίσης, το ενδιαφέρον για την ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να συντηρείται σε μεγάλο βαθμό από τις διάφορες επιδοτήσεις και τα οικονομικά κίνητρα, που ισχύουν ακόμη σε διάφορες χώρες και δεν μπορούν να συνεχίζονται επ’ άπειρον. Έτσι επανήλθαν οι εταιρείες αυτοκινήτου στις παραδοσιακές μάχες προσφορών, εκπτώσεων και προνομιακών χρηματοδοτήσεων, τις οποίες είχαν εγκαταλείψει τα τελευταία χρόνια της μειωμένης προσφοράς οχημάτων.

Κομβικό στοιχείο η ηλεκτροκίνηση

Πρόκειται φυσικά για μία εμπορική πολιτική, που αποβαίνει σε βάρος των περιθωρίων κερδοφορίας των εταιρειών αυτοκινήτου, ορισμένες από τις οποίες πουλούσαν στο παρελθόν με ζημιά προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Κομβικό στοιχείο για την πορεία της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης. Αυτή τη στιγμή βιώνουμε έναν καταιγισμό νέων ηλεκτρικών μοντέλων από τις εταιρείες αυτοκινήτου, οι οποίες επενδύουν τεράστια κεφάλαια στη συγκεκριμένη τεχνολογία, όμως ο καταναλωτής εμφανίζεται πιο διστακτικός από ό,τι ανέμενε η αγορά και δεν συμμετέχει μαζικά στη μετάβαση από τα θερμικά μοντέλα στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Αν συνεχιστεί αυτό, τότε θα βιώσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία την επόμενη μεγάλη κρίση της και ίσως χρειαστεί να αναθεωρηθούν και τα ευρωπαϊκά πλάνα περί απαγόρευσης πωλήσεων Ι.Χ. και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035 και μετά. Να θυμίσουμε, ότι η συγκεκριμένη απαγόρευση θα ισχύσει στην Ελλάδα ακόμη νωρίτερα, δηλαδή ήδη από το 2030, ωστόσο είναι πιθανό να δούμε και εδώ ανατροπές.

  • Εμφανίσεις: 695

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ACS ...σημαίνει courier
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
Ποδήλατο Γιαννούλη
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline