Smart Concept 5#: Ηλεκτρικό SUV για όλη την οικογένεια και για εξορμήσεις εκτός δρόμου
Η Smart προσπαθεί να αλλάξει τα τελευταία χρόνια προφίλ και να μην περιορίζεται πλέον στον ρόλο του κατασκευαστή αποκλειστικά μικρών αυτοκινήτων, ενώ επιδιώκει να μπει δυναμικά και στη δημοφιλή κατηγορία των SUV. Όλα αυτά αποτυπώνονται εύγλωττα στο πρωτότυπο Concept #5, που παρουσιάστηκε στο Πεκίνο και αποτελεί τον προάγγελο του τρίτου μοντέλου παραγωγής της Smart.
Οι διαφορές του πρωτότυπου από το τελικό αυτοκίνητο δεν πρόκειται να είναι μεγάλες και θα τις διαπιστώσουμε σύντομα, καθώς το λανσάρισμα του Smart #5 παραγωγής, που θα κατασκευάζεται στην Κίνα από την κοινοπραξία της Mercedes και της κινέζικης Geely, πρόκειται να γίνει κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Το νέο κεφάλαιο της Smart θα περιλαμβάνει μόνον αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα και αυτό επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση του φουτουριστικού πρωτότυπου, που εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και σύστημα τετρακίνησης για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Το Smart Concept #5 είναι προφανές, ότι απευθύνεται σε άτομα με πολλά χόμπι και δραστηριότητες, που ζητούν ένα αυτοκίνητο με ‘’χωμάτινες’’ ιδιότητες, καθώς απέχει αρκετά από το έδαφος και εφοδιάζεται με ελαστικά παντός…οδοστρώματος.
Δεν είναι λοιπόν διόλου τυχαίο το ανάγλυφο Χ, το οποίο καλύπτει την οροφή, στο μέτωπο της οποίας έχει τοποθετηθεί μια μπάρα φωτός LED. Φυσικά, δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για στοιχεία μόνον του πρωτότυπου αυτοκινήτου και όχι του μοντέλου παραγωγής, το οποίο δεν θα διαθέτει κατά πάσα πιθανότητα τις πόρτες αντίθετης φοράς του Concept #5.
Το οικογενειακό SUV εντυπωσιάζει και με τη διαμόρφωση του εσωτερικού του, όπου προβλέπονται τρεις οθόνες. Η αριστερή βρίσκεται ακριβώς μπροστά στον οδηγό και λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεσαία προορίζεται για τις λειτουργίες του προηγμένου συστήματος πολυμέσων και η δεξιά απευθύνεται στον συνοδηγό.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο κρίσιμο κεφάλαιο της αυτονομίας, η οποία θα ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα χάρη στη μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας άνω των 100 kWh. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο αξιοποιεί εκτός των άλλων τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας 800V και έτσι απαιτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του από 10% έως 80% μόνον έναν τέταρτο της ώρας.
Powered by Versicherungsvergleich