Τα 5 βήματα για να βάλουμε εμπρός με καλώδια ένα αυτοκίνητο με άδεια μπαταρία

Τα 5 βήματα για να βάλουμε εμπρός με καλώδια ένα αυτοκίνητο με άδεια μπαταρία
Πώς δίνουμε ρεύμα με καλώδια για να πάρει εμπρός ένα όχημα με αποφορτισμένη μπαταρία, η οποία αδειάζει εύκολα τον χειμώνα εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών και της υγρασίας.

Οι περισσότερες κλήσεις που δέχονται οι οδικές βοήθειες τις κρύες ημέρες του χειμώνα είναι από οχήματα, που έχουν μείνει στοn δρόμο εξαιτίας άδειας μπαταρίας. Άρα είναι χρήσιμο να έχουμε πάντα μέσα στο αυτοκίνητο μας ένα σετ καλωδίων, για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε άμεσα τέτοιες καταστάσεις είτε πρόκειται για το δικό μας αυτοκίνητο είτε για να βοηθήσουμε κάποιον άλλον.

Πριν ξεκινήσουμε ωστόσο τη διαδικασία θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι και τα δύο οχήματα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με μπαταρίες ίδιας τάσης (π.χ. 12 Volt) και να απέχουν μεν λίγο, αλλά να μην ακουμπούν το ένα το άλλο. Από εκεί και μετά ακολουθούμε πιστά τα εξής πέντε βήματα, ώστε να αποφύγουμε ενδεχόμενες βλάβες σε κάποιο από τα δύο οχήματα.

1ο βήμα

Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα του αυτοκινήτου με τη γεμάτη μπαταρία και συνδέουμε τη μία δαγκάνα του κόκκινου καλωδίου στον θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας. Ακολούθως συνδέουμε την άλλη άκρη του κόκκινου καλωδίου στον θετικό πόλο της φορτισμένης μπαταρίας.

2ο βήμα

Στην επόμενη φάση συνδέουμε τη μία δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και ακολούθως πιάνουμε την άλλη δαγκάνα σε ένα μεταλλικό τμήμα ή και στο ίδιο το μπλοκ του κινητήρα του οχήματος με την άδεια μπαταρία. Αν κάνουμε το λάθος και συνδέσουμε τη δαγκάνα με τον αρνητικό πόλο της αποφορτισμένης μπαταρίας και όχι με λαμαρίνα, τότε μπορεί να δημιουργηθούν σπινθήρες που θα προκαλέσουν ακόμη και την έκρηξη της.

3ο βήμα

Γυρνάμε τη μίζα και βάζουμε μπροστά το όχημα με την άδεια μπαταρία, πατώντας ταυτόχρονα ελαφρά το γκάζι του αυτοκινήτου με τη φορτισμένη μπαταρία. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα, τότε θα πρέπει να πάρει το αυτοκίνητο με την αποφορτισμένη μπαταρία εμπρός, αλλιώς έχει χαλάσει η μπαταρία ή το δυναμό, οπότε πρέπει να πάει το όχημα στο συνεργείο. Οι κινητήρες των δύο αυτοκινήτων πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν για κάποιο διάστημα, π.χ. μεταξύ μισού και ενός λεπτού, ενώ ανάβουμε στο όχημα που είχε μείνει από μπαταρία τα φώτα, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, τον εξαερισμό, κλπ., για να αποφύγουμε ζημιές στα ηλεκτρονικά συστήματα εξαιτίας υπερβολικής τάσης του κυκλώματος.

4ο βήμα

Ακολούθως σβήνουμε τον κινητήρα του αυτοκινήτου, που χρησίμευσε ως πάροχος ρεύματος και αποσυνδέουμε τα καλώδια κάνοντας ακριβώς την ίδια διαδικασία αντίστροφα. Ο κινητήρας του οχήματος του λήπτη παραμένει σε λειτουργία, ενώ σβήνουμε φώτα, θερμαινόμενο παρμπρίζ, κλπ, εφόσον δεν χρειάζονται.

5ο βήμα

Για να φορτιστεί περισσότερο η μπαταρία, που είχε αδειάσει, πρέπει να κάνουμε με το αυτοκίνητο μια βόλτα περίπου μισής ώρας σε διαδρομές εκτός πόλης, αλλιώς κινδυνεύουμε να μείνουμε πάλι με τα κρύα. Εννοείται, ότι αν έχουμε αντιμετωπίσει πρόβλημα με τηn μπαταρία, θα πρέπει να επισκεφθούμε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων, για να διαγνώσει σε τι κατάσταση βρίσκεται.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Ποδήλατο Γιαννούλη
Νίκος Τριανταφύλλου
WebCenter - Smart Internet Solutions
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline