Renault Twingo E-Tech Electric: Πόσο θα κοστίζει η νέα γενιά του γαλλικού μίνι

Renault Twingo E-Tech Electric: Πόσο θα κοστίζει η νέα γενιά του γαλλικού μίνι
Το πρωτότυπο Renault Twingo E-Tech Electric θα αποκαλυφθεί τις επόμενες ημέρες στο Παρίσι και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής θα κυκλοφορήσει το 2026.

Το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric είναι το επόμενο κεφάλαιο σε μια ιστορία που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 30 χρόνια, προϊδεάζοντας για την παραγωγή της τέταρτης γενιάς του Twingo, η οποία θα είναι διαθέσιμη το 2026. Εξελίχθηκε από την Ampere με στόχο να προσφέρει μια αρχική τιμή κάτω από τα 20.000€, εκπληρώνοντας τη δέσμευση της Renault να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα διαθέσιμη σε όλο και περισσότερους καταναλωτές.

itwingoprototype2_1_bd503.jpg

Το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού (14-20 Οκτωβρίου) και παραμένει πιστό στο μύθο του προκατόχου του, εκπέμποντας το πνεύμα του Twingo πρώτης γενιάς του 1992. Ταυτόχρονα, ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της εποχής, ως ένα ηλεκτρικό όχημα, σχεδιασμένο για οδήγηση στην πόλη.

itwingoprototype3_1_a3774.jpg

Το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric είναι καινοτόμο, ευφυές, κατάλληλο για τη σύγχρονη εποχή και εξίσου καινοτόμο με το αρχικό μοντέλο, το οποίο ξεχώρισε χάρη στη μινιμαλιστική σιλουέτα του, το παιχνιδιάρικο σχήμα των φώτων του, τη μοναδική του ευελιξία, αλλά και τα χαρούμενα vibes που εξέπεμπε. Το μικρό μέγεθος του πρωτοτύπου Twingo E-Tech electric, φροντίζει για την ευελιξία του στις αστικές μετακινήσεις, ενώ οι πέντε πόρτες του το καθιστούν εξαιρετικά πρακτικό. Το ενός όγκου αμάξωμά του περιλαμβάνει μια σταθερή γυάλινη οροφή που πλημμυρίζει με φυσικό φως το ευρύχωρο εσωτερικό.

itwingoprototype4_1_866b6.jpg

Μια σειρά από λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το αρχικό Twingo, ενισχύουν τον χαρακτήρα αυτού του πρωτοτύπου και δίνουν έμφαση στις σύγχρονες αναλογίες και τις ρευστές του επιφάνειες. Οι αναβαθμίσεις σε ολόκληρο το αμάξωμα και οι αυθεντικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων και των φωτιστικών σωμάτων (που τώρα αποτελούνται από LED δακτυλίους) αναδύουν μια κομψή και εντυπωσιακή εμφάνιση.

itwingoprototype5_1_d60f8.jpg

Το design του πίσω μέρους παραπέμπει αισθητικά στην εμβληματική ουρά του πρώτου Twingo, ενώ το μαύρο χείλος γύρω από το πίσω τζάμι προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά. Τα πίσω φώτα που προεξέχουν και έχουν το ίδιο καμπυλωτό σχήμα με τα εμπρός, δίνουν στο αυτοκίνητο μια αίσθηση υψηλής τεχνολογίας. Τα γράμματα Twingo στο κέντρο της πίσω πόρτας συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ευχάριστης και παιχνιδιάρικης εικόνας.

itwingoprototype6_1_7b407.jpg

Η εκφραστική και εντυπωσιακή του εμπρός εμφάνιση οφείλεται κυρίως στα φωτιστικά σώματα και τις γραμμές του μπροστινού μέρους, με το έμβλημα της μάρκας. Κάτι σε αυτό σου προκαλεί αμέσως την αίσθηση της οικειότητας. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα, που είναι άμεσα εμπνευσμένα από το μοντέλο της πρώτης γενιάς, είναι μια άλλη πτυχή του γοητευτικού χαρακτήρα του πρωτοτύπου Twingo E-Tech electric, καθώς ξεπροβάλλουν από το αμάξωμα και του δίνουν μια αίσθηση υψηλής τεχνολογίας.

itwingoprototype7_1_cec07.jpg

Το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric διαθέτει επίσης μια τεράστια γυάλινη οροφή που πλημμυρίζει την καμπίνα των επιβατών με φυσικό φως και προσφέρει απεριόριστη θέα προς το εξωτερικό περιβάλλον.Οι αξέχαστες χειρολαβές στις δύο εμπρός πόρτες προέρχονται κατευθείαν από το μοντέλο του 1992 – ενώ τώρα διαθέτουν ένα στρογγυλό φωτιζόμενο περίγραμμα.

itwingoprototype8_1_140aa.jpg

  • Εμφανίσεις: 35

McLaren W1: Aυτό είναι το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο

McLaren W1: Aυτό είναι το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο
Το νέο υπεραυτοκίνητο της βρετανικής μάρκας αποδίδει 1.275 ίππους και επιταχύνει όπως ένα μονοθέσιο της Formula 1.

H ΜcLaren ίδρυσε το 1992 με το μοντέλο F1 μια νεοσύστατη κατηγορία, που έχει καθιερωθεί πλέον με την ονομασία «Ηypercar», δηλαδή «Υπεραυτοκίνητα». Η βρετανική μάρκα συνέχισε να πρωτοτυπεί και παρουσίασε το 2012 με την Ρ1 το πρώτο υβριδικό Hypercar και πολύ γρήγορα ακολούθησαν δύο άλλα υπεραυτοκίνητα αντίστοιχης τεχνολογίας, δηλαδή η Porsche 918 Spyder και η Ferrari LaFerrari. Σήμερα εμπλουτίζει η McLaren με τη νέα W1 την κατηγορία που είχε ιδρύσει πριν πάνω από τρεις δεκαετίες με το δυνατότερο αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να πάρει πινακίδες κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους.

imclarenw2_1_57dd6.jpg

Για να γίνει αυτό εφικτό, εφοδιάζεται το νεότερο μοντέλο της McLaren με έναν καινούργιο Biturbo V8 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας τεσσάρων λίτρων με ηλεκτρική υποστήριξη, χάρη στην οποία αποδίδεται μια συνδυαστική ισχύς 1.275 ίππων και μια μέγιστη ροπή στρέψης της τάξης των 1.340 Nm. Η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,7’’ και είναι αντάξια ενός μονοθεσίου της Formula 1, τα 0 - 200 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 5,8’’ και από στάση έως 300 χλμ./ώρα απαιτούνται μόνον 12,7’’. Εξάλλου, η τελική ταχύτητα «περιορίζεται» με ηλεκτρονικό κόφτη στα 350 χλμ./ώρα, αλλιώς θα μπορούσε να είναι αισθητά υψηλότερη!

imclarenw3_1_5efe8.jpg

Οι Βρετανοί πέτυχαν να συγκρατήσουν το βάρος της McLaren W1 σε χαμηλά επίπεδα και έτσι ζυγίζει το νέο τους υπεραυτοκίνητο 1.399 κιλά, ενώ να πούμε ότι προβλέπεται στάνταρ ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με ηλεκτρονική όπισθεν. Υπάρχει επίσης ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ρυθμιζόμενο μπλοκέ διαφορικό για ιδανική κατανομή της ισχύος στους πίσω τροχούς.

imclarenw4_1_166cf.jpg

Στο επίκεντρο του σχεδιασμού βρίσκεται το νέο μονοκόκ σασί «Aerocell» της McLaren, στο οποίο διατηρείται σταθερό το κάθισμα του οδηγού και ρυθμίζονται το τιμόνι και τα πεντάλ στα μέτρα και τα γούστα του οδηγού. Το νέο σασί συνέβαλε επίσης καθοριστικά, ώστε να προκύψει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, όσον αφορά στην αεροδυναμική της W1. Είναι χαρακτηριστικό ότι επενδύθηκαν πάνω από 3.500 ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα, ενώ για τους ίδιους λόγους εφοδιάζεται η McLaren W1 με ενεργή πίσω αεροτομή (Active Long Tail). Αν επιλέξει μάλιστα ο οδηγός το αγωνιστικό πρόγραμμα Race - Modus, τότε χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 3,7 εκατοστά εμπρος και κατά 1,7 εκατοστά πίσω, ενώ ανασηκώνεται η πίσω αεροτομή έως 30 εκατοστά, λειτουργώντας έτσι και ως αερόφρενο στις απότομες επιβραδύνσεις.

imclarenw5_1_be024.jpg

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των τριών προγραμμάτων Comfort, Sport και Race, που ρυθμίζουν και παραμετροποιούν το σύστημα διεύθυνσης, τη χαρτογράφηση του μοτέρ, τις αναρτήσεις, κλπ. Είναι ενδεικτικό, ότι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο φρενάρει σχεδόν ακαριαία και χρειάζεται μόλις 28,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Για ιδανική επαφή με τον δρόμο φροντίζουν τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo RS διαστάσεων 265/35 εμπρός και 335/30 πίσω, ενώ στο κόκπιτ υπάρχει μια οθόνη αφής 8,0 ιντσών και πίσω από τα καθίσματα ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος 117 λίτρων.

imclarenw6_1_d33fb.jpg

Η συνολική παραγωγή των 399 McLaren W1 έχει κάνει ήδη φτερά, πριν καν αποκαλυφθεί το βρετανικό υπεραυτοκίνητο στη δημοσιότητα, ενώ η τιμή του ξεκινά στο εξωτερικό από περίπου 2,2 εκατομμύρια ευρώ και φυσικά εξακοντίζεται ακόμη ψηλότερα αν εμβαθύνει ο πελάτης στη λίστα του πανάκριβου πρόσθετου εξοπλισμού.

  • Εμφανίσεις: 95

Οι Κινέζοι κατακλύζουν την ελληνική αγορά αυτοκινήτου - Ποια μάρκα μετακομίζει στις εγκαταστάσεις του Λαϊνόπουλου

Οι Κινέζοι κατακλύζουν την ελληνική αγορά αυτοκινήτου - Ποια μάρκα μετακομίζει στις εγκαταστάσεις του Λαϊνόπουλου
Το κτιριακό συγκρότημα της εταιρείας Ι.Ε. Λαϊνόπουλος Α.Β.Ε.Ε.Μ., ανήκε στα γνωστότερα τοπόσημα της Αττικής και τώρα μετατρέπεται σε έδρα κινέζικου αυτοκινητιστικού ομίλου στην Ελλάδα.  

Βροχή πέφτουν πλέον οι ανακοινώσεις για την έλευση Κινέζων αυτοκινητοκατασκευαστών στη χώρα μας. Μέχρι σήμερα ενσωματώνονταν οι συγκεκριμένες μάρκες σε μεγάλους αυτοκινητιστικούς ομίλους, οι οποίοι λειτουργούν εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας και αντιπροσωπεύουν γνωστούς κατασκευαστές από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα. Για παράδειγμα η MG ανήκει στην Ελλάδα στον όμιλο Συγγελίδη ( Peugeot/Citroen/Opel/Mazda, κλπ.), η BYD πέρασε στα χέρια του ομίλου Σφακιανάκη (Suzuki) και η πιο φρέσκια Leapmotor εντάχθηκε στον όμιλο Βασιλάκη (Ηyundai/Kia/Fiat/Alfa Romeo/Jeep, κ.ά.).

Ο κινέζικος όμιλος Geely ακολουθεί μια άλλη συνταγή και συνεργάζεται με τη SEEAG, η οποία αντιπροσωπεύει σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες σημαντικές μάρκες, όπως τη Volvo και τη Lynk & Co. Το συγκεκριμένο δίδυμο σχεδιάζει να επεκταθεί ραγδαία στην ελληνική αγορά και έδωσε ήδη ένα πειστικό πρώτο δείγμα γραφής ανακοινώνοντας ότι θα επενδύσει στο κτιριακό συγκρότημα πρώην ιδιοκτησίας «Ι.Ε. ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Β.Ε.Ε.Μ.», στο 16 χλμ. της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, στη Νέα Κηφισιά. Αυτή η εμβληματική εγκατάσταση, που υπήρξε σημαντικός κόμβος της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα μετατραπεί στο μελλοντικό κέντρο της SEEAG και των επιχειρηματικών της μονάδων στην Ελλάδα, αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής επέκτασής της στην Ελλάδα.

iseeag2_8d734.JPG

Το πρώτο κατάστημα της Lync & Co στο Μαρούσι.

Με πάνω από 6.000 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακών χώρων και γραφείων, το εν λόγω συγκρότημα έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά αυτοκίνησης για δεκαετίες. Η επένδυση της SEEAG επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για τη δημιουργία μιας ισχυρής παρουσίας στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία επεκτείνει την εμβέλειά της και στοχεύει να καθιερωθεί ως βασικός παράγοντας στον τομέα της αυτοκίνησης.

Το πλάνο επέκτασης στην Ελλάδα

Η συγκεκριμένη στρατηγική επένδυση έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων ανακοινώσεων της SEEAG για σημαντικές συνεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας της με την EKKA, ένα από τα κορυφαία ονόματα στην ελληνική λιανική αγορά αυτοκινήτων. Η EKKA θα λειτουργεί σε πολλαπλές τοποθεσίες λιανικής στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου για τη δημιουργία έως 15 σημείων πώλησης και εξυπηρέτησης για τις μάρκες Lynk & Co και Farizon σε όλη την Ελλάδα.

Οι εξελίξεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη συνεχή δέσμευση της SEEAG για την ανάπτυξη ενός ισχυρού και δυναμικού δικτύου αντιπροσώπων, εξασφαλίζοντας προσβάσιμες και κορυφαίες υπηρεσίες για τους Έλληνες πελάτες. Παράλληλα, η SEEAG ανακοινώνει τον διορισμό του κ. Γεωργίου Νίτσολα ως μεταβατικού Διευθύνοντος Συμβούλου της επιχειρηματικής μονάδας του Ομίλου στην Ελλάδα, MAXX AUTO ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.

Ο Γιώργος Νίτσολας, 42 ετών, διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας κυρίως στους τομείς της λογιστικής, των οικονομικών και της διοίκησης, και θα συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του ομίλου το 2025, εισάγοντας στην ελληνική αγορά, νέα και προηγμένα προϊόντα και υπηρεσίες, χρηματοοικονομικής φύσης και κινητικότητας, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της SEEAG στην Ελλάδα.

  • Εμφανίσεις: 89

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Νίκος Τριανταφύλλου
WebCenter - Smart Internet Solutions
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Tzimas Home Accessories
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline