Οι ελληνικές επιχειρήσεις «ψηφίζουν» επί 4 συνεχή χρόνια Peugeot

Οι ελληνικές επιχειρήσεις «ψηφίζουν» επί 4 συνεχή χρόνια Peugeot
Η Peugeot κατέκτησε το 2022 την πρώτη θέση στις εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα, όπου το πολυβραβευμένο SUV Peugeot 3008 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των εταιρειών και των επαγγελματιών με 2.056 ταξινομήσεις.

Στην κορυφή των εταιρικών πωλήσεων βρέθηκε η Peugeot το 2022 με μερίδιο αγοράς 11,29% και 6.539 ταξινομήσεις, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά πως τα μοντέλα της αποτελούν τον ιδανικό εταίρο για τις εταιρείες και τους επαγγελματίες. Παρά τις αντίξοες συνθήκες και τους έντονους κραδασμούς που έχει δεχτεί τελευταία η αγορά του αυτοκινήτου, είναι αξιοσημείωτη η επιτυχία της μάρκας, όντας πρώτη στις εταιρικές πωλήσεις τις 4 τελευταίες διαδοχικές χρονιές. Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλαν σημαντικά τα best seller μοντέλα της μάρκας, Peugeot 208 και 2008 καθώς αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για τις νευραλγικές θέσεις των τμημάτων πωλήσεων.

Επιπλέον, το Peugeot 3008 βρέθηκε για άλλη μια φορά στην κορυφή της κατηγορίας του στις εταιρικές πωλήσεις με 2.056 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 14,86%. Το πολυβραβευμένο SUV της Peugeot, έχει εδραιωθεί πλέον ως το ιδανικό όχημα μεταξύ άλλων premium προτάσεων της αγοράς, από τα υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων που επιλέγουν το εταιρικό τους αυτοκίνητο (user – chooser).

Μεγάλο ατού οι οικονομικοί κινητήρες πετρελαίου

Στο εταιρικό κανάλι των πωλήσεων οι κινητήρες πετρελαίου έχουν διείσδυση 25%. Η Peugeot με τους κινητήρες BlueHDi κερδίζει την μερίδα του λέοντος, αφενός γιατί είναι διαθέσιμοι σε όλα τα μοντέλα της, και αφετέρου γιατί πολύ λίγες μάρκες έχουν πλέον διαθέσιμους πετρελαιοκινητήρες. Επιπλέον, διακρίνονται για την οικονομία καυσίμου, την χαμηλή εκπομπή ρύπων αλλά και την άριστη απόδοσή τους σε επίπεδο ισχύος και ροπής. Αξιοσημείωτη εξίσου, είναι και η διείσδυση της Peugeot στην κατηγορία των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων στην μακροχρόνια μίσθωση, καθώς εξασφαλίζουν για τον χρήστη χαμηλό φορολογικό συντελεστή και μηδενικό εταιρικό φόρο αντίστοιχα. Στο πλαίσιο αυτό, η Peugeot προσφέρει εκδόσεις που εξυπηρετούν τα φορολογικά οφέλη των χρηστών.

Οι εξατομικευμένες προτάσεις κάνουν τη διαφορά

Η σημαντική επιτυχία της Peugeot συνίσταται σε πλήθος παραγόντων, μεταξύ των οποίων η υψηλή αξιοπιστία, οι προηγμένοι και πολυβραβευμένοι κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, η δύναμη της επιλογής μεταξύ θερμικών, ηλεκτρικών και υβριδικών κινητήρων, πρωτίστως όμως οι εξατομικευμένες προτάσεις που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot, καθώς και η μοναδική εξυπηρέτηση After Sales πανελλαδικά.

Με βάση τον προγραμματισμό των παραγωγών της Peugeot και κατ επέκταση την διαθεσιμότητα των μοντέλων της, το 2023 προμηνύεται να είναι μια χρονιά εξίσου επιτυχημένη στις επιδόσεις πωλήσεων στο εταιρικό κανάλι. 

  • Εμφανίσεις: 71

Πόσο συμφέρει το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC φυσικού αερίου;

Πόσο συμφέρει το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC φυσικού αερίου;
Δοκιμάζουμε το συμπαγές Skoda Kamiq στην έκδοση φυσικού αερίου, το αξιολογούμε στο δρόμο και αναλύουμε αν και πόσο συμφέρει μία τέτοια επιλογή.

H Skoda είναι μία από τις λίγες εταιρείες, που επιμένουν να λανσάρουν εργοστασιακά μοντέλα φυσικού αερίου, όπως το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC της δοκιμής μας. Δυστυχώς, η βιώσιμη κινητικότητα συνδέεται στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού –και των κυβερνήσεων- αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση, που επιδοτείται γενναία, αν και παραμένει επί της ουσίας μία πολύ ακριβή υπόθεση για τον μέσο καταναλωτή. Έτσι αγνοούνται κάποιες προσιτότερες εναλλακτικές προτάσεις με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως το φυσικό αέριο με αισθητά καθαρότερη καύση από τη βενζίνη και το πετρέλαιο, σχεδόν μηδενικές εκπομπές οξειδίων του αζώτου και γύρω στο 25% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Κάτω από 6 ευρώ το κόστος καυσίμου ανά 100 χλμ.

Δυστυχώς στη χώρα μας λειτουργεί ανασταλτικά το αραιό δίκτυο των πρατηρίων φυσικού αερίου, οπότε είναι σημαντικό για τον υποψήφιο αγοραστή ενός  Skoda Karoq 1.0 G-TEC να μένει κοντά σε ένα σημείο ανεφοδιασμού. Το δημοφιλές SUV εφοδιάζεται με τρεις συνδεδεμένες μεταξύ τους μπουκάλες φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 14,2 κιλών (αυτή είναι η μονάδα μέτρησης του συγκεκριμένου καυσίμου) και διαθέτει επιπρόσθετα ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων ως εφεδρική ρεζέρβα, μόνον όταν έχει καταναλωθεί όλο το CNG.

ikamiqgtec2

Το Skoda Kamiq προσφέρει μεγάλη ευρυχωρία παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του.

Η μετάβαση από το φυσικό αέριο στη βενζίνη πραγματοποιείται αυτόματα και χωρίς να την αντιλαμβάνεται ο οδηγός, αν εξαιρέσουμε τη σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Η Skoda αναφέρει ως μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 3,5 kg ανά 100 χλμ., ωστόσο στη δοκιμή μας καταλήξαμε σε μία τιμή της τάξης των 4,7 kg για την ίδια απόσταση. Με άλλα λόγια, το κόστος κίνησης ενός Skoda Kamiq G-TEC ανά 100 χλμ. ανέρχεται περίπου σε 4,7 kg επί 1,26 ευρώ το κιλό, δηλαδή κάτι λιγότερο από 6 ευρώ και είναι αισθητά χαμηλότερο από εκείνο ενός μοντέλου βενζίνης ή πετρελαίου, όπου οι μέσες τιμές λίτρου κυμαίνονται αντίστοιχα γύρω στα 1,9 ευρώ και 1,75 ευρώ.

Χαριτωμένο και ευρύχωρο

Η αυτονομία του Skoda Kamiq G-TEC φτάνει με βάση τις δικές μας μετρήσεις τα 300 χιλιόμετρα με το φυσικό αέριο, ενώ υπολογίστε περίπου άλλα 150 χλμ. με τα 9 λίτρα βενζίνης, για να καταλήξουμε σε σύνολο 450 χιλιόμετρα. Εννοείται, ότι το ιδανικό σενάριο για μέγιστη οικονομία είναι να μην εξαντλούμε ποτέ το απόθεμα του φυσικού αερίου και να κινούμαστε συνέχεια με το συγκεκριμένο καύσιμο και όχι με την ακριβότερη βενζίνη.

ikamiqgtec3

Τα υλικά του κόκπιτ είναι ποιοτικά και το φινίρισμα προσεγμένο.

Το Skoda Kamiq δεν ποντάρει ωστόσο μόνο στο ελκυστικά χαμηλό κόστος χρήσης, αλλά είναι –εκτός των άλλων- ένα χαριτωμένο SUV με διαστάσεις ‘’τόσο όσο’’ για τις ανάγκες της μέσης οικογένειας, με ευρύχωρο σαλόνι και ένα εξαιρετικό πορτ-μπαγκάζ 400 λίτρων που επαρκεί για μικρές ή και μεγαλύτερες αποδράσεις. Κινητήρια δύναμη αποτελεί ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης με χωρητικότητα ενός λίτρου, που αποδίδει στην έκδοση φυσικού αερίου 90 ίππους και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ευχάριστο στο δρόμο

Η οδήγηση του Skoda Kamiq G-TEC δεν διαφέρει καθόλου από ό,τι ενός αντίστοιχου μοντέλου βενζίνης ή πετρελαίου. Το τρικύλινδρο μοτεράκι είναι αρκούντως σβέλτο, αρκεί να μην πέφτει κάτω από τις 2.500 σ.α.λ., οπότε εμφανίζει μία ραθυμία.

ikamiqgtec4

Οι τρεις μπουκάλες φυσικού αερίου έχουν συνολική χωρητικότητα 14,2 κιλών

Γι αυτό  χρειάζονται συχνές αλλαγές σχέσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται πανεύκολα και γρήγορα με τη συνδρομή του ακριβέστατου κιβωτίου ταχυτήτων με τον σαφέστατο επιλογέα. Η Skoda αναφέρει ως τιμή επιτάχυνσης από στάση έως 100 χλμ./ώρα τα 12,5 δευτερόλεπτα και 183 χλμ./ώρα τελική, όμως η οδηγική εντύπωση είναι ότι κάθεσαι μέσα σε ένα σαφώς πιο σβέλτο SUV.

ikamiqgtec5

Η ένδειξη CNG στον πίνακα οργάνων ‘’προδίδει’’ την έκδοση φυσικού αερίου.

Η επταήμερη συμβίωσή μας με το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC εξελίχθηκε γενικότερα σε μία ευχάριστη εμπειρία χάρη στις άνετες αναρτήσεις, την εξαιρετική θέση οδήγησης, τους μεγάλους χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά και την ποιότητα κατασκευής σε συνδυασμό με το προσεγμένο φινίρισμα. Μπόνους η απουσία εκνευριστικών θορύβων κίνησης και το αποτελεσματικότατο φιλτράρισμα των κραδασμών, που αναβαθμίζουν την εικόνα του Kamiq στον δρόμο. Η τιμή αγοράς του Kamiq φυσικού αερίου ανέρχεται σε 25.350 ευρώ και είναι λίγο τσιμπημένη, ωστόσο αξίζει να εξετάσει κάποιος που κάνει αρκετά χιλιόμετρα τον χρόνο τη συγκεκριμένη εναλλακτική πρόταση. Όχι μόνο για το καλό της τσέπης του, αλλά και του περιβάλλοντος.

  • Εμφανίσεις: 68

Tata Sierra EV Concept: Μετά τους Κινέζους, έρχονται οι Ινδοί

Το Tata Sierra ΕV Concept μας δίνει μία σαφή εικόνα του μοντέλου παραγωγής, που θα κυκλοφορήσει το 2025
Hινδική Tata -και ιδιοκτήτρια των Jaguarκαι RangeRover- ακολουθεί τα χνάρια των Κινέζων λανσάροντας τo εντυπωσιακό SUVSierra, με το οποίο φιλοδοξεί να κατακτήσει τις σημαντικότερες αγορές του πλανήτη.

Μετά τους Κινέζους αυτοκινητοκατασκευαστές, που εξαπλώνονται σταδιακά σε όλο τον πλανήτη, έρχονται και οι Ινδοί με την μάρκα Tata Motors. Πρόκειται για τον αυτοκινητιστικό βραχίονα του πανίσχυρου βιομηχανικού ομίλου Tata, στον οποίο ανήκουν οι μάρκες πολυτελείας Jaguar και Range Rover και έγινε γνωστός στα πέρατα της γης με το φθηνότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, το Nano. Τώρα πηγαίνει η Tata Motors από το μικροσκοπικό Νano στο άλλο άκρο, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει το 2025 το υπερσύγχρονο SUV Sierra EV σε ηλεκτροκίνητες και συμβατικές εκδόσεις, ενώ μέχρι το 2027 σχεδιάζει να εντάξει στη γκάμα της συνολικά δέκα νέα οχήματα.  Σε αυτά περιλαμβάνονται τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nexon EV, Tigor EV και Tiago EV, των οποίων οι παραδόσεις ξεκινούν τις επόμενες ημέρες.

itatasierra2

Το πεντάθυρο αμάξωμα διακρίνεται για τις ισορροπημένες αναλογίες του.

Μία πρώτη και αρκετά εμπεριστατωμένη εικόνα του Tata Sierra EV παραγωγής μάς έδωσε το αντίστοιχο πρωτότυπο Sierra EV Concept, που αποκάλυψαν οι Ινδοί πρόσφατα στην έκθεση India Auto Expo 2023 στο Νέο Δελχί και αποτελεί μετεξέλιξη του ομώνυμου Concept Car πρώτης γενιάς, το οποίο είχε παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση πριν τρία χρόνια. Οι εξωτερικές διαστάσεις του Tata Sierra EV Concept δεν είναι τεράστιες, ωστόσο έχει γίνει ιδανική αξιοποίηση κάθε εκατοστού, ώστε να προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

itatasierra3

Στο σχεδιασμό του κόκπιτ κυριαρχεί η οριζόντια αρχιτεκτονική.

Ο σχεδιασμός του ινδικού μοντέλου συνδυάζει τις αρμονικές αναλογίες με τα δυναμικά στοιχεία ενός περιπετειώδους SUV, όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ποδιά πατώματος, πλαϊνά προστατευτικά του αμαξώματος, ράγες οροφής και μεγάλους τροχούς.

Ξεχωρίζουν οι στενοί προβολείς

Μία ιδιαίτερη πινελιά αποτελούν τα μαύρα πίσω κολωνάκια, που δημιουργούν αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ το τελευταίο Sierra EV Concept εφοδιάζεται με συμβατικές πίσω πόρτες και όχι με συρόμενες, όπως συνέβαινε στο προηγούμενο.

itatasierra4

Το Sierra παραγωγής θα εφοδιάζεται με συμβατικές πίσω πόρτες και όχι με συρόμενες, όπως συνέβαινε στο προηγούμενο πρωτότυπο.

Στα χάιλαϊτ του εξωτερικού σχεδιασμού περιλαμβάνονται χωρίς αμφιβολία και οι στενοί προβολείς της μάσκας, που συνδέονται μεταξύ τους με μία λεπτή λωρίδα φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED. Η οριζόντια αρχιτεκτονική και οι μοντέρνες γραμμές του πίνακα οργάνων ταιριάζουν απόλυτα με τον ισορροπημένο και high tech εξωτερικό σχεδιασμό του πεντάθυρου αμαξώματος.

Θα υπάρχουν ηλεκτροκίνητες και συμβατικές εκδόσεις

Κύρια στοιχεία στο εσωτερικό του Tata Sierra EV Concept αποτελούν η κεντρική οθόνη αφής, το ψηφιακό όργανο πολλαπλών ενδείξεων, το τιμόνι με τα πολυχειριστήρια και το μεγάλο λογότυπο της ινδικής μάρκας στο κέντρο του και το ογκώδες joystick του κιβωτίου ταχυτήτων, που εδράζει πάνω στο αιωρούμενο διαχωριστικό τούνελ.

itatanano

H Tata Motors έγινε γνωστή με το Nano, που ήταν το φθηνότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.

Η Τata δεν έχει ανακοινώσει προς το παρόν κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά του Sierra EV παραγωγής, που θα κυκλοφορήσει εντός του 2025 ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΑLFA (Αgile Light Flexible Advanced) του ινδικού ομίλου. Πρόκειται για μία επικοινωνιακή πολιτική, που εφαρμόζουν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού για τα μελλοντικά προϊόντα τους και η Tata την ακολουθεί και η ίδια με συνέπεια.

  • Εμφανίσεις: 72

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

George Coiffure
Tzimas Home Accessories
Φροντιστήριο Κλασικό
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων