Πόσα άτομα επιτρέπονται τώρα στο αυτοκίνητο για μετακίνηση εντός και εκτός νομού

Πόσα άτομα επιτρέπονται τώρα στο αυτοκίνητο για μετακίνηση εντός και εκτός νομού

Το ΦΕΚ βγήκε για το τέλος του lockdown, όμως περιέχει ακόμη περιορισμούς, όπως για το πόσα άτομα επιτρέπονται στο αυτοκίνητο τώρα. Το πρόστιμο των 300 ευρώ για μη χρήση μάσκας παραμένει.

Μπορεί να είμαστε στο τέλος του lockdown και να έχει επιτραπεί η μετακίνηση εκτός νομού, όμως οι περιορισμοί για τα ΙΧ αυτοκίνητα και τα ταξί παραμένουν.

Όπως αναφέρει το σχετικό ΦΕΚ μέγιστος αριθμός επιβατών στα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης είναι τα τρία άτομα, ενώ στα ταξί είναι δύο επιβάτες, εκτός του οδηγού.

Άρα, συνολικά σε κάθε αυτοκίνητο θα μπορούν να βρίσκονται το πολύ μέχρι τρία άτομα.

Μάλιστα είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, αλλιώς έρχεται πρόστιμο.

Πώς ταξιδεύουμε από σήμερα στα νησιά

Από σήμερα απελευθερώνονται και οι υπερτοπικές μετακινήσεις, με τους πολίτες να μπορούν να μεταβούν στα νησιά, αλλά με περιορισμούς.

Συγκεκριμένα, οι ταξιδιώτες στα νησιά θα πρέπει να διαθέτουν ή πιστοποιητικό εμβολιασμού με πάροδο 14 ημερών από τη δεύτερη δόση ή αρνητικό μοριακό τεστ (PCR) 72 ωρών ή rapid test/self test 24 ωρών ή βεβαίωση νόσησης από δύο έως και εννέα μήνες μετά την ασθένεια.

Τους ελέγχους για τις βεβαιώσεις θα εκτελούν οι αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, ενώ υπόχρεοι θα είναι όλοι οι ταξιδιώτες ηλικίας 5 ετών και άνω.

Επισημαίνεται ότι η φόρμα Passenger Locator Form (PLF) παραμένει σε ισχύ για εισερχόμενους τουρίστες και το αποτέλεσμα του self test θα δηλώνεται στη διαδικτυακή πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

posa atoma epitrepontai

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • LOCKDOWN
  • ΑΡΣΗ ΜΕΤΡΩΝ
  • ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
  • ΠΡΟΣΤΙΜΟ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ
  • Εμφανίσεις: 54

Αλόνσο: «Πρέπει να συνεχίσω να βελτιώνομαι»

Αλόνσο: «Πρέπει να συνεχίσω να βελτιώνομαι»

Ο άσσος της Alpine, Φερνάντο Αλόνσο, μίλησε αναφορικά με το ξεκίνημα της σεζόν αλλά και τον συναθλητή του, Εστεμπάν Οκόν, τον οποίο εκθείασε.

Μπορεί ηλικιακά να είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πιλότος του γκριντ (μετά τον Κίμι Ραϊκόνεν) όμως ο Φερνάντο Αλόνσο αποδεικνύει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του μονοθεσίου της Alpine, «Alpine A521».

Ο Ισπανός άσσος σε πρόσφατες δηλώσεις του τόνισε ότι προσπαθεί να εξελιχθεί προκειμένου να φέρνει καλύτερα αποτελέσματα τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα.

Αναλυτικότερα, ανέφερε:

Όταν ο Κάρλος Σάινθ ήρθε στη Renault δεν ήταν εξίσου γρήγορος με τον Χούλκενμπεργκ. Και θυμάμαι ότι και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν πιο αργός στους πρώτους του αγώνες, αλλά ήταν πολύ καλός το 2020, στη δεύτερή του χρονιά.

Ο Εστεμπάν πάσχιζε πέρσι στην πρώτη του χρόνια απέναντι στον Ντάνιελ, και είναι καλός το δεύτερο χρόνο. Οπότε, φαίνεται πως αυτή είναι μια ομάδα διαφορετική από τις άλλες και χρειάζεσαι κάποια προσαρμογή.

Προσπαθώ να το πετύχω όσο πιο γρήγορα μπορώ, αλλά δεν είμαι ιδιαίτερα ανήσυχος. Θα έρθει σύντομα, αν δεν έχει έρθει ήδη, διότι στην Ίμολα και στο Πορτιμάο περάσαμε μαζί με τον Οκόν τη γραμμή τερματισμού».

Αναφορικά με τον teammate του, Εστεμπάν Οκόν, είπε:

«Νομίζω ότι είναι καλός, και το βλέπουμε αυτό. Βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα και πλέον έχει αφομοιωθεί πλήρως στην ομάδα.

Ανέβηκε στο βάθρο πέρσι στο Μπαχρέιν και τώρα πετυχαίνει να έχει άρτιους αγώνες. Είναι εντυπωσιακό αυτό που πετυχαίνει τώρα.

Δίνω το 100 τοις εκατό μου και προφανώς αυτό δεν είναι αρκετό για να βρίσκομαι σε αυτό το επίπεδο προς το παρόν. Οπότε πρέπει να συνεχίσω να βελτιώνομαι».

 

  • ΑΛΟΝΣΟ
  • FORMULA 1
  • ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ
  • Εμφανίσεις: 66

WRC: Τέλος εποχής για τα ορυκτά καύσιμα από το 2022

WRC: Τέλος εποχής για τα ορυκτά καύσιμα από το 2022

«Επανάσταση» αναμένεται να γίνει στον τομέα των καυσίμων για τα οχήματα του WRC, καθώς ένας νέος προμηθευτής θα παρέχει βιώσιμο καύσιμο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από την επόμενη σεζόν.

Οι μεγάλες αλλαγές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό συνεχίζονται, με το WRC να πρωτοπορεί σε ορισμένα σημεία καθώς η νέα συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας συμπεριλαμβάνει έναν νέο προμηθευτή καυσίμων.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα στο WRC και την εισαγωγή της νέας γενιάς μονάδων ισχύος, οι οποίες ενσωματώνουν την υβριδική τεχνολογία σε οχήματα κατηγορίας Rally1, η FIA θα παρουσιάσει το 100% βιώσιμο καύσιμο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι την επόμενη σεζόν.

Τα καύσιμα θα είναι πιο φιλικά προ το περιβάλλον, με την FIA να γνωστοποιεί τη συμφωνία της με την P1 Racing Fuels, η οποία θα αποτελέσει τον αποκλειστικό προμηθευτή καυσίμων από το 2022 έως το 2024.

Εσωτερικοί εμπειρογνώμονες της βρετανικής εταιρείας και ορισμένοι ειδικοί, συνεργάστηκαν για την παραγωγή μη ορυκτών υδρογονανθράκων, συνδυάζοντας συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα.

Επίσης σημειώνεται ότι αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιου είδους καύσιμο θα τροφοδοτεί τους κινητήρες υψηλής απόδοσης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Μετά από εκτεταμένη ανάλυση από την Επιτροπή WRC και το FIA Sporting Department, η P1 Racing Fuels χαρακτηρίστηκε ως η καλύτερη συνολική προσφορά σε βασικούς παράγοντες για τους εξής λόγους:

Ποσοστό βιώσιμων στοιχείων που να συμμορφώνονται με τα πρότυπα της FIA για το συγκεκριμένο καύσιμο

Συμβατότητα του καυσίμου με τις τεχνικές προδιαγραφές του WRC

Κόστος ανά λίτρο για τους συμμετέχοντες

Τεχνική ικανότητα

Ο στόχος της επιλογής ενός παρόχου βιώσιμων καυσίμων είναι να επιτρέψει στη FIA και τoν WRC Promoter να συμπληρώσουν την εισαγωγή υβριδικής τεχνολογίας για το Rally1 με ένα καύσιμο που χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά για να εξασφαλίσει σημαντική μείωση των καθαρών εκπομπών CO2, έχοντας τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης και την πλησιέστερη δυνατή απόδοση στο τρέχον καύσιμο.

Η απόφαση είναι η πρώτη που αναμένεται να οριστικοποιηθεί στο πλαίσιο τριπλού διαγωνισμού για εισαγωγή βιώσιμης ενέργειας στο WRC, που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020, ο οποίος συμπεριλαμβάνει τα βιώσιμα καύσιμα, την καθιέρωση επωνυμίας υβριδικών συστημάτων φόρτισης και την βιώσιμη παραγωγή και προμήθεια ενέργειας.

Πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, δήλωσε:

«Η FIA έχει ισχυρή δέσμευση να οδηγήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την κινητικότητα σε ένα μέλλον χαμηλών ρύπων. Με την υιοθέτηση βιώσιμων καυσίμων μαζί με την υβριδική τεχνολογία της κατηγορίας Rally1, κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προς τη νέα εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ το 2022.

Το περιβάλλον είναι σημαντικός πυλώνας για το κίνημα “FIA Purpose Driven”. Μαζί με τους ενεργειακούς μας συνεργάτες, θα συνεχίσουμε να συνδυάζουμε την καλύτερη τεχνολογική και περιβαλλοντική απόδοση».

  • WRC
  • ΚΑΥΣΙΜΑ
  • ΡΑΛΙ
  • ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • Εμφανίσεις: 81

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Tzimas Home Accessories
Ποδήλατο Γιαννούλη
ΗΠΕΙΡΟΣ OIL
Το Σουβλάκι του Πασά