Jeep: Αυτό είναι το νέο plug-in hybrid Wrangler 4xe - Όλες οι αναβαθμίσεις

Jeep: Αυτό είναι το νέο plug-in hybrid Wrangler 4xe - Όλες οι αναβαθμίσεις
Με σημαντικές αναβαθμίσεις το νέο Jeep Wrangler 4xe της Jeep. Δείτε τις.

Πριν από ένα χρόνο, η Jeep παρουσίασε το plug-in hybrid Wrangler 4xe, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της θρυλικής αμερικανικής μάρκας.

Χάρη στο καινοτόμο σύστημα 4xe, οι οδηγοί του υβριδικού μοντέλου έχουν τη δυνατότητα να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στις καθημερινές τους διαδρομές στην πόλη με κορυφαία οικονομία και μηδενικούς ρύπους.

Παράλληλα το σύστημα προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς αμιγώς ηλεκτρικά για αθόρυβες εκτός δρόμου περιπέτειες.

Αποδίδει 380 ίππους και έχει 637 Nm ροπή, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται άριστα με τον δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα.

Για πρώτη φορά το Wrangler θα είναι διαθέσιμο με παρμπρίζ από Gorilla Glass, μια καινοτόμα επιλογή που ξεκίνησε από το δυναμικό pick-up της μάρκας, το Jeep Gladiator και ενισχύει περαιτέρω το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του μοντέλου.

Παράλληλα θα προσφέρει περισσότερη ασφάλεια και συνδεσιμότητα, με τα πακέτα Safety (σύνολο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, ADAS) και Technology (πλήρες σύνολο συνδεσιμότητας) να βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

JEEP

Συγκεκριμένα τα νέα πακέτα ασφάλειας και τεχνολογίας περιλαμβάνουν προηγμένα συστήματα ADAS, όπως το αυτόνομο σύστημα πέδησης και προειδοποίησης πρόσθιας σύγκρουσης, ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας, σύστημα επόπτευση τυφλής γωνίας με λειτουργία Rear Cross-Path Detection, κ.ά.

Παράλληλα, διαθέσιμα είναι στοιχεία όπως η εμπρός off-road κάμερα, αλλά και το σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη των 8,4'', το οποίο περιλαμβάνει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών συνδεσιμότητας που επιτρέπουν την επόπτευση του οχήματος, αλλά και τον έλεγχο συγκεκριμένων συστημάτων του μέσω της οθόνης του κινητού τηλεφώνου του χρήστη και της σχετικής εφαρμογής της Jeep.

Η επιτάχυνση του μοντέλου από τη στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα.

Το Jeep Wrangler 4xe αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το αμέσως επόμενο διάστημα, με όλες τις εκδόσεις του να απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Δείτε το: 

{https://youtu.be/t_oRD0OZ03Y}

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

  • Εμφανίσεις: 72

Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας: Μυθικές μάχες με νικητή τον Χάμιλτον

Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας: Μυθικές μάχες με νικητή τον Χάμιλτον
Tο Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας προσέφερε απλόχερα εντυπωσιακά προσπεράσματα και μονομαχίες που έπαιξαν κρίσιμο ρόλο για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.  

Αποτελεί σίγουρα έναν από τους εντυπωσιακότερους και σημαντικότερους αγώνες της Formula 1, καθώς το Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας ήταν εντυπωσιακό και κράτησε το ενδιαφέρον των θεατών, ζωντανό μέχρι και τον τελευταίο γύρο.

{https://twitter.com/F1/status/1467581103317954560}

Η εκκίνηση ήταν αρκετά… ήρεμη καθώς δεν υπήρξαν ούτε επαφές ούτε και συγκρούσεις, με τον Λιούις Χάμιλτον να διατηρεί την πρωτοπορία και τους Μπότας, Φερστάπεν, Λεκλέρκ και Πέρεζ να ακολουθούν.

Ο Βρετανός πιλότος πήρε μία μικρή διαφορά από τον Μπότας, ο οποίος με την σειρά του κράτησε τον Φερστάπεν σε απόσταση μεγαλύτερη του 1 δευτερολέπτου, με τον Ολλανδό να προσπαθεί να πλησιάσει τον Φιλανδό.

Πιο πίσω, ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε συνεχώς θέσεις έχοντας βρεί έναν καλό αγωνιστικό ρυθμό, όμως το ατύχημα του Μικ Σουμάχερ άλλαξε όλα τα δεδομένα του αγώνα.

Ο Γερμανός πιλότος της Haas έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο 10ο γύρο και βρέθηκε πάνω στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την δεξιά πλευρά του οχήματός του και να εγκαταλείψει.

Ευτυχώς ο ίδιος δεν έπαθε απολύτως τίποτα, όμως οι αγωνοδίκες διέταξαν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο ώθησε πολλές ομάδες να κάνουν αλλαγές ελαστικών στα μονοθέσια των οδηγών τους.

Μία εξ’ αυτών ήταν και η Mercedes η οποία αποφάσισε να βάλει καινούρια ελαστικά και στους δύο πιλότους του, σε αντίθεση με την Red Bull η οποία άλλαξε μόνο αυτά του Πέρεζ με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρεθεί πρώτος.

Οι αγωνοδίκες έδειξαν κόκκινες σημαίες και όλα τα μονοθέσια μπήκαν στο pit lane, όπου και παρέμειναν για 10 λεπτά, προκειμένου να καθαριστεί η πίστα και να επιδιορθωθούν οι μπαριέρες.

Στην δεύτερη εκκίνηση ο Φερστάπεν έκανε ένα άσχημο ξεκίνημα με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να τον πιέσει και να βρεθεί πρώτος, όμως ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστας και επανήλθε με μεγάλη ταχύτητα, εμποδίζοντας παράλληλα τον αντίπαλό του.

Την κατάσταση εκμεταλλεύτηκε ο Εστεμπάν Οκόν ο οποίος κατάφερε να μπει ανάμεσά τους, με αποτέλεσμα η σειρά να είχε ως εξής: Φερστάπεν – Οκόν – Χάμιλτον.

Όμως το τρακάρισμα του Σέρχιο Πέρεζ με τον Σαρλ Λεκλέρκ, έφερε ακόμα μία κόκκινη σημαία και νέα διακοπή στον αγώνα.

Ο Μονεγάσκος πιλότος είχε επαφή με τον μεξικανό με αποτέλεσμα ο δεύτερος να κάνει τετακέ και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τον αγώνα, όπως επίσης και οι Νικίτα Μαζέπιν και Τζορτζ Ράσελ, οι οποίοι ήρθαν με αρκετή φόρα από πιο πίσω.

Τα μονοθέσια μπήκαν στο pit lane για μία ακόμη φορά και μετά από 10 λεπτά ξαναβγήκαν για την 3η στατική εκκίνηση του Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας.

Με την σειρά εκκίνησης να είναι Οκόν – Χάμιλτον – Φερστάπεν (κατόπιν οδηγίας του Μάικλ Μάσι) δόθηκε η εκκίνηση, με τον Ολλανδό να παίρνει την πρώτη θέση και τον Γάλλο να κρατάει την 2η.

Μετά από μερικούς γύρους ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Οκόν και πλησίασε αρκετά γρήγορα τον Φερστάπεν, με τους δύο να μάχονται για την πρώτη θέση προσπαθώντας να διαχειριστούν τα ελαστικά τους ακόμη και μετά την «ενεργοποίηση» δύο αυτοκινήτων ασφαλείας.

Στον 37ο γύρο ο Ολλανδός άσσος της Red Bull ειδοποιήθηκε ότι πρέπει να δώσει πίσω την θέση του στον βρετανό της Mercedes (καθώς τον είχε προσπεράσει εκτός πίστας σε προηγούμενο γύρο), όμως υπήρξε μία ασυνεννοησία μεταξύ των δύο πιλότων και είχαν επαφή χωρίς να υπάρξει μεγάλη ζημιά.

Ο Φερστάπεν ειδοποιήθηκε ξανά και έδωσε την θέση του στον Χάμιλτον, όμως την ανέκτησε μετά από μερικά μέτρα, γεγονός που παραξένεψε ακόμα και τους αρχηγούς των δύο ομάδων.

Μετά από λίγο ο Χάμιλτον πήρε την πρωτιά και οδήγησε την κούρσα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, πανηγυρίζοντας ακόμα μία νίκη με τους Φερστάπεν και Μπότας να συμπληρώνουν το βάθρο.

{https://twitter.com/F1/status/1467581481774104584}

  • Εμφανίσεις: 92

Χάμιλτον: «Ο ρυθμός της Red Bull εδώ είναι εκπληκτικός»

Χάμιλτον: «Ο ρυθμός της Red Bull εδώ είναι εκπληκτικός»
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών ενόψει του Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας.

Ακόμη μία pole position πήρε ο Λιούις Χάμιλρον ο οποίος θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στο επερχόμενο Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν μπορεί να είχε πολύ καλύτερο ρυθμό όμως ένα ατύχημα τον έθεσε εκτός μάχης και έμεινε στην 3η θέση.

Αναλυτικότερα, ο Ολλανδός άσσος ενώ είχε προβάδισμα 2 δεκάτων του δευτερολέπτου και με μία στροφή να απομένει για να τερματίσει, είχε μία αποσταθεροποίηση με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να ακουμπήσει στον τοίχο και σπάσει η πίσω ανάρτηση.

Έτσι ο Χάμιλτον έμεινε στην πρώτη θέση και πήρε την pole αναφέροντας ότι:

«Ήμασταν τόσο γρήγοροι την Παρασκευή, αλλά για κάποιο λόγο στην τελευταία περίοδο των ελευθέρων και στις κατατακτήριες δεν είχαμε ρυθμό και δυσκολευόμασταν με τα ελαστικά, οπότε για να πάρουμε το ένα-δύο, αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Αναφερόμενος στην Red Bull είπε:

«Αυτοί οι τύποι ήταν τόσο γρήγοροι, ήταν απίστευτοι σε αυτό το κομμάτι. Είναι εκπληκτικό αυτό που έχουν φτιάξει, η ταχύτητα και ο ρυθμός εδώ είναι εκπληκτικός. Είναι ένα υπέροχο αποτέλεσμα για την ομάδα και μια εξαιρετική δουλειά από τον Βάλτερι είναι ο καλύτερος συμπαίκτης που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτό το άθλημα».

Αντίστοιχα, ο Φερστάπεν τόνισε:

«Είναι φυσικά τρομερό», είπε ο Φερστάπεν. «Θα είχαμε μια καλή πρόκριση. Ήξερα ότι ο ρυθμός ήταν εκεί, δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι συνέβη, αλλά έκοψα ταχύτητα, ακούμπησα στον τοίχο και έπρεπε να σταματήσω. Το να τερματίσω στην 3η θέση είναι απογοητευτικό, αλλά το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στον αγώνα».

  • Εμφανίσεις: 78

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
ΝΙΚΑΣ – ΜΑΤΖΟΥΚΗ Ο.Ε.
Ζιαφέτ' -  Τσιπουράδικο και άλλα...
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων