Επτά δρόμοι που διεκδικούν βραβείο Γκίνες με τα ρεκόρ και τις προδιαγραφές τους

Επτά δρόμοι που διεκδικούν βραβείο Γκίνες με τα ρεκόρ και τις προδιαγραφές τους
Ποιος είναι ο πιο στενός δρόμος στον κόσμο, ποιος έχει τις περισσότερες γέφυρες ή στροφές, ποιος εμφανίζει τη μεγαλύτερη κλίση και ποιος διασχίζει ολόκληρες ηπείρους; Διαβάστε τις απαντήσεις.

Πριν λίγο καιρό είχαμε παρουσιάσει ορισμένες από τις πιο επικίνδυνες οδικές αρτηρίες του πλανήτη. Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι δρόμοι, που κατέχουν παγκόσμια ρεκόρ όσον αφορά στο πλάτος και στο μήκος, στη χάραξη, στον τύπο του οδοστρώματος, κλπ. Οι επτά τέτοιες περιπτώσεις, που παρουσιάζουμε, προκαλούν θαυμασμό, δέος ή ακόμη και χαμόγελα με τις προδιαγραφές τους, για τις οποίες θα άξιζαν μία καταχώρηση στο γνωστό Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες.

δρόμοι

Tibbitt to Contwoyto Winter Road (TCWR), Καναδά

Ο πιο παγωμένος αυτοκινητόδρομος στον πλανήτη έχει 568 χιλιόμετρα μήκος, βρίσκεται στο Βόρειο Καναδά και πρέπει να χαράσσεται κάθε χρόνο εκ νέου. Η αφετηρία του βρίσκεται στη λίμνη Tibbit Lake και το τέλος του στη λίμνη Contwoyto Lake, ενώ λειτουργεί από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο για τα φορτηγά τροφοδοσίας των ορυχείων στο βόρειο τμήμα του Καναδά. Μετά δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης του, επειδή τα 495 χιλιόμετρα της διαδρομής είναι πάνω σε παγωμένες λίμνες, οι οποίες αρχίζουν να λιώνουν από την άνοιξη και μετά.

δρόμοι

Atlantic Coast Road, Νορβηγία

Ο συγκεκριμένος δρόμος εγκαινιάστηκε το 1989 και ψηφίστηκε στη Νορβηγία το 2005 ως ‘’Η Κατασκευή του Αιώνα’’. Σε ένα τμήμα μόλις 8,3 χιλιομέτρων υπάρχουν συνολικά οκτώ γέφυρες, που συνδέουν τον οικισμό Vevang με το νησιωτικό χωριό Karvag. Άρα μιλάμε για τον δρόμο με τις περισσότερες γέφυρες στον κόσμο σε σχέση με το μήκος του. Η Atlantic Coast Road δεν αποτελεί μόνο μία τουριστική ατραξιόν, αλλά αρέσει και τους ντόπιους, επειδή προσφέρει πολλές δυνατότητες για ψάρεμα. Ο συγκεκριμένος δρόμος χρησιμοποιήθηκε επίσης το 2021 για τα γυρίσματα της ταινίας του Τζέιμς Μποντ ‘’Νο time to Die’’ (Δεν υπάρχει χρόνος να πεθάνεις).

δρόμοι

Baldwin Street, Nέα Ζηλανδία

Η Baldwin Street στο Dunedin της Νέας Ζηλανδίας κατέχει με το σπαθί της το Βραβείο Γκίνες για τον δρόμο με τη μεγαλύτερη κλίση, η οποία φτάνει στη δική της περίπτωση τις 35 μοίρες! Ο τάπητας οδοποιίας είναι φτιαγμένος από μπετόν και όχι άσφαλτο, επειδή θα μπορούσε να λιώσει σε συνθήκες καύσωνα, οπότε θα κυλούσε η ρευστή άσφαλτος σαν ποτάμι στην απότομη κατηφόρα.

δρόμοι

Panamericana (από Βόρεια έως Νότια Αμερική)

H Panamericana έχει πάνω από 30.000 χιλιόμετρα μήκος, που αντιστοιχούν στο 75% της περιφέρειας της Γης, ενώ ξεκινάει από τη Βόρεια Αλάσκα και καταλήγει στο νότιο άκρο της Αργεντινή. Ο μεγαλύτερος σε μήκος δρόμος παγκοσμίως διασχίζει 17 χώρες, περνά από τέσσερις διαφορετικές κλιματικές ζώνες και στο σύνολο της διαδρομής του αλλάζει έξι φορές η ώρα. Η Panamericana συνεχίζεται κανονικά από την αρχή έως το τέλος της, με εξαίρεση ένα μικρό τμήμα μεταξύ της Διώρυγας του Παναμάς και της Βόρειας Κολομβίας, το οποίο δεν είναι βατό.

δρόμοι

Ebenezer Place, Σκωτία

Ακούγεται σαν σύντομο ανέκδοτο, αλλά η οδός Ebenezer Place που βρίσκεται στο λιμάνι Wick της Σκωτίας έχει μόλις 2,0 μέτρα μήκος. Το πιο σύντομο δρομάκι του πλανήτη συνδέει τις οδούς Riverstreet και Union Street, ενώ στην Ebenezer Place υπάρχει η είσοδος ενός μόνο κτιρίου και πιο συγκεκριμένα του μπιστρό με τον αριθμό 1, που ανήκει στο ξενοδοχείο Mackays Hotel. Οι δημοτικές Αρχές είχαν υποχρεώσει μάλιστα το 1883 τον τότε ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου, Αλεξάντερ Σινκλέρ, να τοποθετήσει μία πινακίδα με το όνομα του δρόμου, η οποία αποτελεί πλέον αξιοθέατο για τους τουρίστες.

δρόμοι

Spreuerhofstrasse, Γερμανία

Bρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της γερμανικής πόλης Ρόιτλινγκεν και αποτελεί την επιτομή του όρου ‘’στενάκι’’, καθώς έχει μέσο πλάτος μόλις 40 εκατοστά. Ο στενότερος δρόμος στον κόσμο είναι καταχωρημένος στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, έχει μέσο πλάτος 40 εκατοστά και στο πιο…στριμωχτό σημείο του μόλις 31 πόντους. Φυσικά τον επισκέπτονται πολλοί τουρίστες, οι οποίοι έχουν κλέψει πάνω από 20 φορές τις πινακίδες του για σουβενίρ, οπότε αποφάσισαν οι Δημοτικές Αρχές να χρησιμοποιήσουν ειδικές βίδες στήριξης, για να αποτρέψουν τις κλοπές.

Lombard Street, ΗΠΑ

δρόμοι

Η Lombard Street αποτελεί σίγουρα τη διασημότερη οδό της επτάδας μας, καθώς έχει χρησιμοποιηθεί ως σκηνικό σε άπειρες ταινίες και έχει φωτογραφηθεί άλλες τόσες. Ο συγκεκριμένος δρόμος αποτελεί έναν από τους βασικούς οδικούς άξονες του Σαν Φρανσίσκο και οδηγεί προς τη φημισμένη γέφυρα Golden Gate Bridge. Στα μόλις 145 μέτρα του τμήματος μεταξύ της Hyde Street και της Leavenworth Street υπάρχουν δέκα κλειστές φουρκέτες, που συνιστούν ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τον δρόμο με τις περισσότερες στροφές σε σχέση με το μήκος του. Μάλιστα οι κατηφορικές σερπαντίνες και τα πολύχρωμα λουλούδια των παρτεριών της Lombard Street αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς μαγνήτες της πόλης του Σαν Φρανσίσκο.

  • Εμφανίσεις: 58

Χρήστος Σταϊκούρας: Στήριξη των πολιτών για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης

Χρήστος Σταϊκούρας: Στήριξη των πολιτών για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
Ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι η κυκλοφορία των νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων από τους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα αποτελέσει το καλύτερο παράδειγμα ποιοτικών μετακινήσεων.

«Απόφαση της πολιτείας είναι η υποστήριξη των πολιτών για την ενίσχυση της εκτεταμένης χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, πραγματοποιώντας, σήμερα, τα εγκαίνια της έκθεσης «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023». Σύμφωνα με τον Υπουργό, «ήδη αιτήθηκαν 2.629 πολίτες για υπαγωγή στο Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έχει πλέον την ευθύνη προώθησης της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Ως τώρα έχουν υποβληθεί 19.000 αιτήσεις για το β’ κύκλο και έχουν εγκριθεί 11.175 από αυτές. Εκτιμάται ότι ως το τέλος Οκτωβρίου θα εξεταστούν άλλες 5.000 αιτήσεις».

Κίνητρα χορηγούνται και για τα επαγγελματικά οχήματα, για τα φορτηγά και την ανανέωση των εταιρικών στόλων, ενώ με το ειδικό πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί», χρηματοδοτείται η αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων ταξί με αμιγώς ηλεκτρικά. Επιπλέον, οι κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας, ταξινόμησης και φόρου πολυτελείας, ενώ μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και να σταθμεύουν δωρεάν με ειδικό σήμα. Το 2019 υπήρχαν 58 σημεία φόρτισης σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα, ο αριθμός τους υπερβαίνει τις 3.600. Το ποσοστό των ταξινομήσεων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, από 0,4% το 2019, κυμαίνεται πλέον στο 10%. Στόχος είναι να δημιουργηθούν 11.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2026 και 25.000 μέχρι το 2030.

Ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι η κυκλοφορία των νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων από τους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα αποτελέσει το καλύτερο παράδειγμα ποιοτικών μετακινήσεων, μέσω της ηλεκτροκίνησης, στις αστικές – και όχι μόνο – μετακινήσεις.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Επιδίωξη μας είναι η αύξηση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης, ως μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης. Με τη χορήγηση κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τη δημιουργία υποδομών και υπηρεσιών για την υποστήριξη της κυκλοφορίας του ηλεκτροκίνητου οχήματος, καθώς και τη μέριμνα για τη συντήρησή του, δημιουργούμε ένα συνεκτικό πλέγμα δράσεων, με στόχο την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας».

Αναλυτικά το κείμενο του χαιρετισμού του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα:

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται σαν μία πολυτέλεια. Καθίσταται πλέον ως μία αδήριτη ανάγκη στο παρόν, καθώς, σε συνδυασμό με τη χρήση καθαρής ενέργειας, συνιστά βασικό όχημα στην πορεία για μια κοινωνία και μια οικονομία μηδενικών εκπομπών ρύπων. Μας «οδηγεί» στη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος. Γι’ αυτό τον λόγο αποτελεί εξαιρετική τιμή να πραγματοποιώ τα εγκαίνια της έκθεσης «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023». Και αυτό μεταξύ άλλων, γιατί βρίσκομαι ανάμεσα σε ανθρώπους οι οποίοι νοιάζονται και μοιράζονται τις κοινές αξίες της αειφορίας, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που αναδύονται από την 4η βιομηχανική επανάσταση.

Για μία συνεκτική κοινωνία, που σέβεται το περιβάλλον και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μία τεχνολογικά προηγμένη, καινοτόμα και ανταγωνιστική οικονομία, με αιχμή του δόρατος την προώθηση επιστημονικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας, με απώτερο στόχο την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Όλα όσα παρουσιάζονται εδώ είναι η τρανή απόδειξη ότι η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι απλά μία θεωρία, αλλά μια πρακτική και μια εμπειρία που θα καθορίζει την καθημερινότητα στο άμεσο μέλλον μας. Οι ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες για την προώθηση της καινοτομίας και την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, μέσω της ηλεκτροκίνησης, βρίσκουν την Ελλάδα απόλυτα ταυτισμένη όσον αφορά την χάραξη των πολιτικών της.

Ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επιδίωξη μας είναι η αύξηση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης, ως μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης. Με τη χορήγηση κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τη δημιουργία υποδομών και υπηρεσιών για την υποστήριξη της κυκλοφορίας του ηλεκτροκίνητου οχήματος, καθώς και τη μέριμνα για τη συντήρησή του, δημιουργούμε ένα συνεκτικό πλέγμα δράσεων για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας.

Μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», υποστηρίζεται η αγορά αμιγώς ηλεκτρικού ή υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος, αλλά και δίκυκλων, τρίκυκλων και ποδηλάτων. Ήδη αιτήθηκαν 2.629 πολίτες για υπαγωγή στο Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έχει πλέον την ευθύνη προώθησης της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Ενώ, ως τώρα έχουν υποβληθεί 19.000 αιτήσεις για τον β’ κύκλο και έχουν εγκριθεί 11.175 από αυτές. Εκτιμάται ότι ως το τέλος Οκτωβρίου θα εξεταστούν άλλες 5.000 αιτήσεις.

Κίνητρα χορηγούνται και για τα επαγγελματικά οχήματα, για τα φορτηγά και την ανανέωση των εταιρικών στόλων, ενώ με το ειδικό πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί», χρηματοδοτείται η αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων ταξί με αμιγώς ηλεκτρικά.

Επιπλέον, οι κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας, ταξινόμησης και φόρου πολυτελείας, ενώ μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και να σταθμεύουν δωρεάν με ειδικό σήμα. Σημαντικές είναι οι εξελίξεις όσον αφορά την υποστήριξη των παραπάνω πολιτικών. Ενδεικτικά, το 2019 υπήρχαν 58 σημεία φόρτισης σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα, ο αριθμός τους υπερβαίνει τις 3.600, ενώ το ποσοστό των ταξινομήσεων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, από 0,4% το 2019, κυμαίνεται πλέον στο 10%. Στόχος είναι να δημιουργηθούν 11.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2026 και 25.000 μέχρι το 2030.

Σας ανέφερα ορισμένες από τις πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει. Και έπεται συνέχεια. Η κυκλοφορία των νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων από τους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα αποτελέσει το καλύτερο παράδειγμα ποιοτικών μετακινήσεων, μέσω της ηλεκτροκίνησης στις αστικές – και όχι μόνο – μετακινήσεις. «Διανύουμε» τον δρόμο των καθαρών μετακινήσεων με ασφάλεια, σταθερότητα, και αποφασιστικότητα.

Στην αγορά της ηλεκτροκίνησης είναι γεγονός ότι το κόστος για τον πολίτη είναι ακόμα υψηλό. Επίσης, το πεδίο των τεχνολογικών δυνατοτήτων που πρέπει να διερευνηθεί, είναι ακόμα ευρύτατο, με κύριο ζητούμενο τη σημαντική αύξηση της αυτονομίας των οχημάτων. Επιπλέον, παρεμβάσεις χρειάζονται για τον καθορισμό του θεσμικού πλαισίου, ενώ περαιτέρω υποδομές θα απαιτηθούν για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας.

Ωστόσο, απόφαση της πολιτείας είναι η υποστήριξη των πολιτών για την ενίσχυση της εκτεταμένης χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Με την ηλεκτροκίνηση σηματοδοτείται η μετάβαση σε μια εποχή όπου η περιβαλλοντική προστασία και η κλιματική ουδετερότητα αποτελούν το κυρίαρχο κριτήριο για τις υποδομές των μεταφορικών υπηρεσιών, αλλά κυρίως για τη βελτίωση της ζωής στις πόλεις, για τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των συμπολιτών μας.

  • Εμφανίσεις: 66

Kινέζικες βιομηχανίες αυτοκινήτου: Eξαπλώνονται παντού, όμως το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό

Kινέζικες βιομηχανίες αυτοκινήτου: Eξαπλώνονται παντού, όμως το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό
Οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να κατακτήσουν την Ευρώπη και όλον τον πλανήτη, όμως στη χώρα μας πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια ένα ανελέητο ξεκαθάρισμα της αγοράς.

Η Κίνα φιλοδοξεί να αναδειχθεί σε κυρίαρχη δύναμη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και να πολλαπλασιάσει τις εξαγωγές οχημάτων σε όλον τον πλανήτη. Αυτό αφορά φυσικά και την Ελλάδα, όπου πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία της η επίσημη αντιπροσωπεία της πρώην βρετανικής και νυν κινέζικης μάρκας, MG, ενώ θα ακολουθήσουν αντίστοιχες κινήσεις και από άλλους εγχώριους εισαγωγείς. Κάποιες από τις υποψήφιες μάρκες είναι οι Wey και Ora του ομίλου Great Wall, η BYD, η Nio που χαρακτηρίζεται ως «Tesla της Κίνας», η Geely, η Αirways, κλπ.

Μέσα σε μόλις τρία χρόνια εκτοξεύθηκε στην Ευρώπη το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων made in China από ένα περιθωριακό 0,5% σε ένα εντυπωσιακό 14,7%, κάτι που οφείλεται στη θεαματική τους βελτίωση σε όλα τα επίπεδα. Έτσι προσφέρουν σύγχρονο ντιζάιν, τεχνολογίες αιχμής, καλή ποιότητα κατασκευής και υψηλά επίπεδα ασφαλείας, ενώ οι Κινέζοι θεωρούνται πρωτοπόροι στην εξέλιξη αποδοτικών μπαταριών, που αποτελούν στοιχείο υπεροχής στην τετρακίνηση. Ταυτόχρονα είναι σε θέση να διαθέσουν τα προϊόντα τους σε συμφέρουσες τιμές, αν και επιβαρύνονται στην Ευρώπη με δασμούς και υψηλά κόστη μεταφοράς.

ichinesecars2

Το περίπτερο της MG στην έκθεση Αυτοκίνηση 2023, στο Παλαιό Φάληρο.

Την ίδια στιγμή ωστόσο με την αλματώδη άνοδο των εξαγωγών κινέζικων αυτοκινήτων, πραγματοποιείται μία δραματική συρρίκνωση του αριθμού των εγχώριων κατασκευαστών ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Στην Κίνα υπήρχαν το 2019 πάνω από 500 κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σήμερα όμως έχουν εξαφανιστεί ήδη από την αγορά οι 400 και η τάση συρρίκνωσης συνεχίζεται. Σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου, περίπου το 80% των νεοφυών επιχειρήσεων της Κίνας στον κλάδο των «New Energy Vehicles» έχει διακόψει τη λειτουργία του ή βρίσκεται ένα βήμα πριν βάλει οριστικά λουκέτο. Όλα αυτά συμβαίνουν, αν και η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κίνα υποστηρίζεται με γενναίες επιδοτήσεις από την κυβέρνηση. Περίπου μία στις τρεις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Κίνα αναλογεί σήμερα σε ηλεκτρικά οχήματα, ενώ το συγκεκριμένο μερίδιο εκτιμάται, ότι θα έχει ξεπεράσει το 50% έως το 2030. Η κινέζικη αγορά αυτοκινήτου είναι με διαφορά η μεγαλύτερη στον κόσμο και είναι ενδεικτικό, ότι το διάστημα μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου εφέτος πουλήθηκαν στη Χώρα του Μεταξιού γύρω στο 1,9 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα Plug-in υβριδικά οχήματα!

ichinesecars3

Η Nio χαρακτηρίζεται ως «Η Tesla της Κίνας».

Μιλάμε λοιπόν για ένα πραγματικό ξεκαθάρισμα, όσον αφορά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, με τα μεγάλα ψάρια να καταβροχθίζουν στην κυριολεξία τα μικρότερα. Κερδισμένα βγαίνουν τα δυνατότερα ονόματα εγχώριων αυτοκινητοκατασκευαστών, όπως οι BYD, Saic - GM - Wuling και Geely και φυσικά η Tesla, που δραστηριοποιείται έντονα στην Κίνα. Αυτή τη στιγμή κατέχουν οι τέσσερις μεγαλύτεροι κατασκευαστές της Κίνας ένα συνολικό μερίδιο αγοράς γύρω στο 60% και αναμένεται να παραμείνουν κυρίαρχες χάρη στις μεγάλες επενδυτικές τους δυνατότητες.

  • Εμφανίσεις: 85

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
Νίκος Τριανταφύλλου
ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
WebCenter - Smart Internet Solutions
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline