Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν: Απρόσμενος νικητής ο Σέρχιο Πέρεζ – Φέτελ και Γκασλί στο βάθρο

Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν: Απρόσμενος νικητής ο Σέρχιο Πέρεζ – Φέτελ και Γκασλί στο βάθρο

Ανατρεπτικό ήταν το Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν, με τον Σέρχιο Πέρεζ να πανηγυρίζει την δεύτερη νίκη της καριέρας του και τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Πιέρ Γκασλί, να τερματίζουν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Ανατρεπτικό ήταν το Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν, με τον Σέρχιο Πέρεζ να πανηγυρίζει την δεύτερη νίκη της καριέρας του και τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Πιέρ Γκασλί, να τερματίζουν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Εκτός βαθμών βρέθηκαν οι Φερστάπεν - Χάμιλτον, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον αγώνα λόγω κλαταρίσματος (ο Ολλανδός) και προβλήματος στα φρένα (ο Βρετανός).

Μετά από μία καθαρή εκκίνηση, οι Λεκλέρκ – Χάμιλτον – Φερστάπεν ξέφυγαν από τους υπόλοιπους, με τον Σέρχιο Πέρεζ να κάνει δύο προσπεράσματα και να βρίσκεται στην 4η θέση, συγκλίνοντας την διαφορά από την πρώτη τριάδα.

Στον 5ο γύρο ο Εστεμπάν Οκόν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο μονοθέσιο της Alpine, ενώ από τον 10ο ξεκίνησαν οι ομάδες να καλούν τους οδηγούς στα pits.

Αφού προσπέρασε τον Μονεγάσκο, ο Χάμιλτον μπήκε για αλλαγή ελαστικών όμως τα 4,3 δευτερόλεπτα που χειμάστηκαν οι μηχανικοί της Mercedes, φάνηκαν… αιώνας για τον Βρετανό ο οποίος βγήκε στην πίστα όντας πίσω από τις δύο Red Bull.

Η αυστριακή ομάδα κατάφερε να φέρει τους Φερστάπεν και Πέρεζ στην 1η και 2η θέση, με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να βρεθεί στην 3η θέση και Πιερ Γκασλί στην 5η, έχοντας κάνει μια εξαιρετική εκκίνηση αλλά και πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών του.

To Safety Car έκανε την εμφάνισή του στον 31ο γύρο, καθώς ο Λανς Στρολ υπέφερε από κλατάρισμα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού χτύπησε με το μονοθέσιό του στις μπαριέρες και η πίστα γέμισε θραύσματα.

Ο Καναδός βγήκε αλώβητος από το συγκεκριμένο ατύχημα όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε για αρκετή ώρα στην πίστα, με τους τέσσερεις πρώτους (Φερστάπεν, Πέρεζ, Χάμιλτον και Γκασλί) να μην μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να κάνει δύο εντυπωσιακά προσπεράσματα με αποτέλεσμα να ανέβει στην 4η θέση.

Τα δεδομένα άλλαξαν 5 γύρους πριν το τέλος, καθώς το ελαστικό του Μαξ Φερστάπεν κλάταρε με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στις μπαριέρες (ακριβώς όπως ο Στρολ) και να εγκαταλείψει τον αγώνα, με το Safety Car να οδηγεί τα υπόλοιπα μονοθέσια στο pit lane και οι αγωνοδίκες να δείχνουν κόκκινη σημαία.

Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να γίνει στατική εκκίνηση μετά από 15 λεπτά προκειμένου να καθαριστεί η πίστα και γεγονός είναι πως το θέαμα που προσέφεραν οι τελευταίοι δύο γύροι ήταν διαφήμιση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και για την Formula 1.

Ο Χάμιλτον πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή όμως παρουσιάστηκε πρόβλημα στα φρένα του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να περάσει εκτός πίστας και ο Σέρχιο Πέρεζ να οδηγήσει την κούρσα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, πανηγυρίζοντας την δεύτερη νίκη της καριέρας του.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος έκανε έναν υποδειγματικό αγώνα, θυμίζοντας τον… παλιό καλό του εαυτό, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο άσσος της Alpha Tauri Πιέρ Γκασλί.

Αναλυτικά η κατάταξη:

  • ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ
  • ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ
  • FORMULA 1


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr


Powered by Preisvergleich


VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Auto Test Ιδιωτικό ΚΤΕΟ
Νίκος Τριανταφύλλου
Carbon Off - Ιωάννινα
Σ' αναμμένα Κάρβουνα