Formula 1: Ένσταση από την Mercedes για το περιστατικό Χάμιλτον - Φερστάπεν

Formula 1: Ένσταση από την Mercedes για το περιστατικό Χάμιλτον - Φερστάπεν
Η Mercedes ζήτησε επανεξέταση της απόφασης να μην τιμωρηθεί ο πιλότος της Red Bull Μαξ Φερστάπεν της για τον περιστατικό με τον Λιούις Χάμιλτον στο Γκραν Πρι του Σάο Πάολο.

Μπορεί το Γκραν Πρι της Βραζιλίας να ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14/11, όμως η Mercedes είδε ξανά τις επίμαχες στιγμές και ζήτησε επανεξέταση για το περιστατικό που σημειώθηκε ανάμεσα στον Μαξ Φερστάπεν και τον Λιούις Χάμιλτον στον 48ο γύρο.

Αναλυτικότερα, ο Ολλανδός άσσος οδηγούσε την κούρσα και ο Βρετανός αντίπαλός του βρισκόταν πίσω του σε απόσταση αναπνοής, με αποτέλεσμα να δοκιμάσει να τον προσπεράσει στην 4η στροφή της πίστας.

Ο Φερστάπεν υπερασπίστηκε την θέση του και οι δύο πιλότοι, για να μην έχουν επαφή και τρακάρουν, έκαναν μερικά μέτρα εκτός πίστας και στην συνέχεια επανήλθαν στο οδόστρωμα συνεχίζοντας τον αγώνα.

Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να καταχωρήσουν το συγκεκριμένο περιστατικό στις «σημειώσεις» και να μην επιβάλουν καμία ποινή, καθώς θεώρησαν ότι ήταν ένα απλό αγωνιστικό συμβάν.

{https://twitter.com/F1/status/1460641025949585413}

Όμως η Mercedes έχει καταθέσει «δικαίωμα επανεξέτασης» μετά την εμφάνιση νέων στοιχείων που δεν ήταν διαθέσιμα εκείνη τη στιγμή.

Δείτε την επίμαχη φάση:

{https://twitter.com/F1/status/1460598949056815105}

Ο αθλητικός κώδικας του διοικητικού οργάνου της FIA αναφέρει ότι:

«Οι ελιγμοί που ενδέχεται να εμποδίσουν άλλους οδηγούς, όπως ο σκόπιμος συνωστισμός ενός αυτοκινήτου πέρα από την άκρη της πίστας ή οποιαδήποτε άλλη ασυνήθιστη αλλαγή κατεύθυνσης, απαγορεύονται αυστηρά».

Τα λόγια των αρχηγών

Ο έμπειρος αρχηγός της γερμανικής ομάδας, Τότο Βόλφ, δήλωσε μετά τον αγώνα ότι είναι «γελοίο» το γεγονός ότι ο Φερστάπεν δεν έχει τιμωρηθεί για το περιστατικό αυτό, προσθέτοντας ότι:

«Ο Λιούις φέρθηκε ακόμα πιο έξυπνα αποφεύγοντας την επαφή και ολοκλήρωσε τον αγώνα χάρη στην εμπειρία του. Αλλά το περιστατικό αυτό ήταν λίγο πάνω από τα όρια. Θα έπρεπε να επιβληθεί μια ποινή πέντε δευτερολέπτων τουλάχιστον»

Αντίθετα ο αρχηγός της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε:

«Ήταν δύο παιδιά που έτρεχαν στον αγώνα. Δεν υπήρχε επαφή. Και οι δύο πάτησαν έξω από την πίστα. Σκέφτηκα ότι οι αγωνοδίκες πήραν τη σωστή απόφαση. Θα ήταν δύσκολο να τιμωρηθούν δύο οδηγοί που αγωνίζονταν για την κατάκτηση του τίτλου. Ήταν σταθερός αλλά δίκαιος αγώνας».

  • Εμφανίσεις: 1193

Γκραν Πρι Βραζιλίας: Πρώτος ο Μπότας στο Sprint Race

Γκραν Πρι Βραζιλίας: Πρώτος ο Μπότας στο Sprint Race
Ο Βάλτερι Μπότας τερμάτισε πρώτος στο Sprint Race και θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας, την Κυριακή.

Τελευταίο Sprint Race για την φετινή σεζόν, καθώς ο αγώνας των 24 γύρων καθόρισε την σειρά εκκίνησης για το Κυριακάτικο Γκραν Πρι Βραζιλίας, που θα διεξαχθεί στην πίστα «Ιντερλάγκος» στο Σάο Πάολο.

Αγωνιστικά, ο Βάλτερι Μπότας έκανε υποδειγματική εκκίνηση και κατάφερε να πεταχτεί από την δεύτερη θέση στην πρώτη, προσπερνώντας τον Μαξ Φερστάπεν που δεν μπόρεσε να «κλείσει» την εσωτερική.

Ο Ολλανδός πιλότος έχασε ακόμα μία θέση, καθώς τον προσπέρασε και ο Κάρλος Σάινθ, όμως μετά από μερικούς γύρους την ανέκτησε και έβαλε στο «στόχαστρό» του τον Βάλτερι Μπότας ο οποίος είχε ανοίξει την διαφορά του από τους υπόλοιπους.

{https://twitter.com/F1/status/1459606743370145792}

Αντίθετα, ο Λιούις Χάμιλτον (ο οποίος είχε εκκινήσει από την τελευταία θέση λόγω ποινής που του είχε επιβληθεί) κέρδιζε σταδικά έδαφος, παρόλο που έχασε αρκετό χρόνο βρισκόμενος πίσω από τον Γιούκι Τσουνόντα αλλά και τον Φερνάντο Αλόνσο.

{https://twitter.com/F1/status/1459609536977850375}

Γεγονός είναι ότι ο Σέρχιο Πέρεζ είχε «κολλήσει» πίσω από τον Κάρλος Σάινθ, με το μονοθέσιο της Ferrari να είναι εξαιρετικά γρήγορο, γεγονός που έπαιξε σημαντικό ρόλο στον αγώνα του Μεξικανού.

Ο Βάλτερι Μπότας είδε πρώτος την καρό σημαία, με τον Μαξ Φερστάπεν να ακολουθεί ενώ πιο πίσω τερμάτισε το ζευγάρι των Κάρλος Σάινθ - Σέρχιο Πέρεζ στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να αναρριχηθεί στην 5η θέση όμως στον κυριακάτικο αγώνα θα εκκινήσει πέντε θέσεις πιο πίσω, καθώς χρησιμοποιεί τον νέα κινητήρα της Mercedes.

{https://twitter.com/F1/status/1459612713664098306}

 

  • Εμφανίσεις: 1167

Πρόστιμο 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στον Μαξ Φερστάπεν

Πρόστιμο 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στον Μαξ Φερστάπεν
Οι αγωνοδίκες επέβαλαν στον Μαξ Φερστάπεν χρηματική ποινή ύψους 50.000 ευρώ γιατί ακούμπησε την πίσω πτέρυγα της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον.

Χρηματικό πρόστιμο επιβλήθηκε στον Μαξ Φερστάπεν, καθώς μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών της Παρασκευής, στην πίστα του Σαο Παολο στην Βραζιλία, ο Ολλανδός πιλότος ακούμπησε την πίσω πτέρυγα της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον.

Ο Φερστάπεν κλήθηκε να καταθέσει στους αγωνοδίκες σήμερα (13/11) το πρωί, καθώς βρέθηκε ένα βίντεο στο οποίο φαίνεται ο Μαξ να κοιτάει και στην συνέχεια να ακουμπάει την πίσω πτέρυγα της Mercedes σε δύο σημεία.

Το περιστατικό ερευνήθηκε από πολλές κάμερες και πιο συγκεκριμένα από αυτές που είχαν τοποθετηθεί στα μονοθέσια των Λιούις Χάμιλτον, Βάλτερι Μπότας και Φερνάντο Αλόνσο, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε πρόθεση να προξενήσει κάποια βλάβη.

Το συμπέρασμα ήταν ότι η πίεση που άσκησε ο Φερστάπεν όταν ακούμπησε την πτέρυγα ήταν αμελητέα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα λάβει καμία ποινή που αφορά το Sprint Race, αλλά και ούτε τον αγώνα της Κυριακής.

Επίσης οι αγωνοδίκες ανέφεραν, επίσης, ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί για τις πράξεις τους στο Παρκ Φερμέ (στο χώρο που μένουν, αποκλεισμένα, τα μονοθέσια μετά από κάθε επίσημη διαδικασία στην πίστα) καθώς οι ποινές αναμένεται να γίνουν πολύ αυστηρές.

{https://twitter.com/F1/status/1459563306260348933}

  • Εμφανίσεις: 1223

Βαλεντίνο Ρόσι: Η τελευταία υπόκλιση του «γιατρού»

Βαλεντίνο Ρόσι: Η τελευταία υπόκλιση του «γιατρού»
Ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Βαλεντίνο Ρόσι, είναι έτοιμος να γράψει τους τίτλους τέλους της λαμπερής καριέρας του και να υποκλιθεί στην «κίτρινη λαοθάλασσα» για μία τελευταία φορά.

«Αποφάσισα να σταματήσω στο τέλος της χρονιάς και δυστυχώς αυτή θα είναι η τελευταία μου σεζόν ως οδηγός του MotoGP», είπε ο Βαλεντίνο Ρόσι σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου στο Red Bull Ring της Αυστρίας τον Αύγουστο του 2021.

«Είναι λυπηρό και δύσκολο για μένα να πω ότι του χρόνου δεν θα τρέξω με μια μοτοσυκλέτα. Το κάνω αυτό για σχεδόν 30 χρόνια και την επόμενη χρονιά η ζωή μου θα αλλάξει», συμπλήρωσε και έκανε όλο τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού να στρέψει για μία ακόμη φορά τα βλέμματα πάνω του.

Η στιγμή αυτή σχεδόν έφτασε καθώς οι όλοι οι οδηγοί του MotoGP βρίσκονται στην Βαλένθια όπου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνα της φετινής σεζόν αλλά και του Ιταλού θρύλου του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1454040676698578944}

Ο Ρόσι έχει τρέξει στην καριέρα του σε περισσότερους από 363 αγώνες στο MotoGP και έχει κατακτήσει 7 φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και 9 φορές συνολικά σε όλες τις κατηγορίες (1 στα 125 κυβικά, 1 στα 250 και 7 στο MotoGP).

Έχει σημειώσει νίκες στις κατηγορίες των 125cc και των 250cc, έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 115 φορές, 89 από αυτές ήταν στην κατηγορία MotoGP.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1457266091412103171}

Παγκόσμιος Πρωταθλητής

Αποτελεί έναν από τους κορυφαίους αναβάτες όλων των εποχών καθώς έχει κερδίσει αγώνες με 7 διαφορετικές μοτοσικλέτες: στα 125cc με την Aprilia, στα 250cc, επίσης με Aprilia, στα 500cc με Honda, στα 990ccμε Honda και Yamaha, αλλά και στα 800cc και 1.000ccμε μοτοσικλέτες της ιαπωνικής εταιρείας.

Κατέχει το ρεκόρ του αναβάτη που έχει συμμετέχει σε αγώνες οι οποίοι έγιναν σε 38 διαφορετικές πίστες σε όλο τον κόσμο αποσπώντας μια τουλάχιστον νίκη σε 29 από αυτές, ενώ έχει καταφέρει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε 20 από τις 26 σεζόν που έχει αγωνιστεί.

Από το 1996 ο «γιατρός» έχει συμμετάσχει σε 431 από τα 974 Γκραν Πρι που έχουν πραγματοποιηθεί στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από το 1949 μέχρι και σήμερα και έχει βαθμολογηθεί σε 372 από αυτά.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1458886460581498881}

«Ο Γιατρός»

Είναι αξιοσημείωτο ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρος λόγος για τον οποίο ο Ρόσι χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο «Ο γιατρός», καθώς υπήρχε από τότε που κυριάρχησε στην κατηγορία των 500cc, και έδειξε ότι είναι φτιαγμένος από υλικό… πρωταθλητή.

Έχοντας λάβει έναν τιμητικό τίτλο ο οποίος στην Ιταλία σου δίνει το δικαίωμα να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον τίτλο «Doctor» (σ.σ. Δόκτορας) για τον εαυτό σου και αυτό ήταν ένας αρκετά καλό και λόγος, για να αποκτήσει το ψευδώνυμο.

Ο ίδιος ο οδηγός αστειεύεται κάπως για το ψευδώνυμό του, λέγοντας ότι επειδή στην Ιταλία, το Ρόσι είναι ένα τόσο συνηθισμένο όνομα για τους Γιατρούς, αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει για τον εαυτό του.

Βέβαια το παρατσούκλι του το χρησιμοποίησε και… εκτός πίστας καθώς πρόσφατα η σύντροφός του, Φραντσέσκα Νοβέλο, έμεινε έγκυος και ο Ιταλός άσσος ανέβασε μία φωτογραφία όπου φοράει την χαρακτηριστική ρόμπα του γιατρού και ποζάρει μαζί της, γνωστοποιώντας το γεγονός μέσω των social media.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1428022599775309829}

Η τραγωδία του Μάρκο Σιμοντσέλι

Μέσω του αθλήματος, ο Ρόσι, ανέπτυξε φιλίες με πολλούς από τους συναθλητές του όμως μόνο ο Μάρκο Σιμοντσέλι είχε την ευτυχία να τον αποκαλέσει «μικρό αδελφό» καθώς η σχέση τους ήταν ιδιαίτερη.

Μπορεί ο Σιμοντσέλι να μεγάλωσε με τις αφίσες του Ρόσι στο δωμάτιό του, όμως όταν έφτασε στην μεγάλη κατηγορία και έδειξε τις δυνατότητές του, ο «γιατρός» έγινε ο μέντοράς του.

Εκφραστικός, χαμογελαστός με την χαρακτηριστική αφάνα, ο «Super Sic» έδειξε ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα, όμως στις 23 Οκτωβρίου του 2011 στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας συνέβη ένα τραγικό ατύχημα.

Ο Μάρκο έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, έπεσε στην άσφαλτο και οι δύο μοτοσυκλέτες που ακολουθούσαν τον χτύπησαν με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη συμπλοκή.

Οι δύο αναβάτες που βρίσκονταν πίσω του ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Κόλιν Έντουαρντς, με τους οποίους ήταν φίλος. Ο Σιμοντσέλι μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας και λίγες ώρες αργότερα ανακοινώθηκε ο θάνατός του.

Αυτό ήταν ένα γεγονός που επηρέασε βαθύτατα τον Ρόσι, όμως συνέχισε την αγωνιστική του καριέρα αφιερώνοντας επιτυχίες και βάθρα που κατακτούσε, στην μνήμη του φίλου του.

Τίποτα δεν τον σταμάτησε. Πάλεψε και διατηρήθηκε στην ελίτ του MotoGP για μία ακόμη δεκαετία (!) δείχνοντας την θέληση, την ψυχολογία του πρωταθλητή και την… αγωνιστική μαγκιά που τον ξεχώριζε.

Αδρεναλίνη και ταχύτητα

Έκανε αισθητή την παρουσία του στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού καθώς είχε έναν ιδιαίτερο και έντονο χαρακτήρα, ο οποίος φαινόταν και μέσα στην πίστα τόσο από την ταχύτητα και τα προσπεράσματα, όσο και από τις «κόντρες» που είχε κατά καιρούς με πολλούς αναβάτες.

Όπως έχει ομολογήσει, υπήρχαν διάφοροι οδηγοί που τον… ενοχλούσαν αναφέροντας ότι: «Είχα θέμα με τον Λόρις Καπιρόσι, τον Σέτε Γκιμπερνάου, τον Χόρχε Λορένθο, τον Κέισι Στόνερ, τον Ντάνι Πεδρόσα.

Μάλλον γιατί με έκαναν να θέλω να γίνω καλύτερος και να τους νικήσω, Ειπώθηκαν πολλά πράγματα αλλά όταν μάχεσαι για έναν παγκόσμιο τίτλο υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις στον εαυτό σου».

Η συγκεκριμένη… λίστα ξεκίνησε με το όνομα Μαξ Μπιάτζι, την δεκαετία του 90, καθώς έγινε και ντοκιμαντέρ με τίτλο «Faster», ενώ πρόσφατα οι περισσότεροι θα θυμούνται τις ομηρικές μάχες με τον Μαρκ Μάρκεθ, με τον οποίο είχαν και πολλές συγκρούσεις.

Η κόντρα τους είχε ξεκινήσει περίπου το 2015 και όταν οι μοτοσυκλέτες των δύο βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση η κατάσταση μύριζε «μπαρούτι», καθώς οι επαφές που είχαν εντός πίστας μεταφέρθηκαν και εκτός με δηλώσεις και αιχμές που άφηνε ο ένας εις βάρος του άλλου.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ρόσι είχε φτάσει στο σημείο να πει ότι ο Ισπανός αντίπαλός του «Κατέστρεψε το άθλημα και δεν έχει κανέναν σεβασμό στους αντιπάλους του», μετά από μία σύγκρουση που είχαν στον αγώνα της Αργεντινής τον Απρίλιο του 2018.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι είναι μία μοναδική περίπτωση οδηγού αλλά και ανθρώπου, καθώς χαρακτήρισε μία ολόκληρη γενιά και έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του παγκόσμιου αθλητισμού, κάνοντας ολοένα και περισσοτέρους να φωνάζουν ρυθμικά «Βάλε! Βάλε! Βάλε!» σε κάθε νίκη που σημείωνε.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1427955659627192324}

  • Εμφανίσεις: 1179

Χάμιλτον: «Έχει περάσει πολύς καιρός από το τελευταίο Sprint Race»

Χάμιλτον: «Έχει περάσει πολύς καιρός από το τελευταίο Sprint Race»
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών των κατατακτήριων δοκιμών, μίλησαν για το αποτέλεσμα που έφεραν ενόψει του Σαββατιάτικου Sprint Race στην πίστα Σαο Πάολο της Βραζιλίας.

Μάχη για την pole position του Sprint Race ανάμεσα στην Mercedes και την Red Bull είδαν οι φίλαθλοι της Formula 1, με τους Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν να πρωταγωνιστούν για ακόμα μία φορά στην πίστα της Βραζιλίας.

Ο Βρετανός άσσος ήταν ταχύτερος όλων, με τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull να ακολουθούν, ενώ πιο πίσω βρέθηκαν οι Βάλτερι Μπότας, Σέρχιο Πέρεζ αλλά και ο εξαιρετικό Πιέρ Γκασλί.

Μετά την ολοκλήρωση της τρίτης περιόδου, ο Χάμιλτον δήλωσε:

«Σήμερα είχαμε μια πολύ καλή περίοδο. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό. Δεν ξέρω τι θα γίνει αύριο. Νιώθω πραγματικά ευγνώμων, είναι τρελό γιατί έχει περάσει καιρός που αγωνιστήκαμε στο Sprint Race, οπότε αισθάνομαι σαν να είναι το πρώτο».

Αντίστοιχα, ο διεκδικητής του παγκόσμιου πρωταθλήματος είπε:

«Όταν (οι Mercedes) παίρνουν έναν νέο κινητήρα, όπως έγινε με τον Λιούις σήμερα, φυσικά και έχουν λίγο περισσότερη ισχύ για όλο το Σαββατοκύριακο, οπότε για μένα δεν είναι μεγάλο σοκ. Απλά χαίρομαι που είμαι δεύτερος».

Τέλος το δεύτερο «Ασημένιο Βέλος», Βάλτερι Μπότας, εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για το σημερινό αποτέλεσμα, όμως τόνισε ότι ο αυριανός πρώτος γύρος θα κρίνει πολλά.

«Δεν είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Ακόμα ένα καλό σημείο εκκίνησης [για αύριο]. Όλα για να παίξουν. Και ελπίζουμε ότι ο Γύρος 1 θα είναι γεμάτος δράση», ανέφερε.

{https://twitter.com/F1/status/1458878443458908164}

  • Εμφανίσεις: 1158

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
WebCenter - Smart Internet Solutions
Tzimas Home Accessories
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline