Τέλος εποχής για το Flash - Η Adobe τερματίζει την υποστήριξή του

Τέλος εποχής για το Flash - Η Adobe τερματίζει την υποστήριξή του


Με μια ανάρτηση στο blog της Adobe ανακοινώθηκε το τέλος μιας ολόκληρης εποχής: αυτής του Flash.

Πρωταγωνιστής για πολλά χρονιά στην προώθηση της διαδραστικότητας και του δημιουργικού περιεχομένου -από το βίντεο, τα παιχνίδια και πολλά άλλα-η Adobe είχε γράψει ιστορία με τη δημιουργία του Flash και των περί αυτό πιστών κοινοτήτων.

Ομως, με την ωρίμανση των ανοικτών προτύπων, όπως το HTML5, το WebGL και το WebAssembly, πολλές από τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του έχουν ήδη αντικατασταθεί καθώς όλα αυτά παρέχουν μια βιώσιμη και εναλλακτική λύση για το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Με την πάροδο του χρόνου, έχουμε δει εφαρμογές να εξελίσσονται σε plugins και, μάλιστα, πολλά από αυτά ενσωματώνονται πλέον στα ανοικτά πρότυπα ιστού.

«Με δεδομένη αυτή την πρόοδο και σε συνεργασία με αρκετούς τεχνολογικούς συνεργάτες μας, όπως η Apple, το Facebook, το Google, η Microsoft και η Mozilla, η Adobe σχεδιάζει ως τα τέλη του 2020 να τερματίσει την έκδοση την διανομή και τις αναβαθμίσεις του flashplayer και θα ενθαρρύνει τους δημιουργούς περιεχομένου να μεταφέρουν οποιοδήποτε υπάρχον περιεχόμενο Flash σε αυτές τις νέες ανοιχτές μορφές» ήταν η προτροπή της Adobe.

Αρκετές βιομηχανίες και κλάδοι έχουν «κτιστεί» γύρω από την τεχνολογία Flash - συμπεριλαμβανομένων των τυχερών παιχνιδιών, της εκπαίδευσης και του βίντεο, γι’ αυτό η Adobe θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Flash σε διάφορα σημαντικά λειτουργικά συστήματα και προγράμματα περιήγησης, μέσω του προγραμματισμένου EOL.

Η υποστήριξη αυτή θα περιλαμβάνει την έκδοση τακτικών αναβαθμίσεων ασφαλείας, τη διατήρηση της συμβατότητας του λειτουργικού συστήματος και του προγράμματος περιήγησης και την προσθήκη λειτουργιών και δυνατοτήτων ανάλογα με τις ανάγκες.

Επίσης θα προχωρήσει στη συνεργασία με εταίρους, όπως η Apple, το Facebook, το Google, η Microsoft και η Mozilla, για να διατηρηθεί η ασφάλεια και η συμβατότητα του περιεχομένου Flash, ενώ σκοπεύει να προωθήσει πιο επιθετικά το Flash EOL σε εκείνες γεωγραφικές περιοχές όπου ακόμα διανέμονται μη εξουσιοδοτημένες και παρωχημένες εκδόσεις.

Καταλήγοντας στη ίδια ανακοίνωση και σε μια ευθεία αναφορά στα μελλοντικά επιχειρηματικά της σχέδια, η Adobe τονίζει πως θα συνεχίσει να παρέχει «τα καλύτερα δυνατά εργαλεία και υπηρεσίες για σχεδιαστές και προγραμματιστές,που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν εκπληκτικό περιεχόμενο για τον ιστό».

Πηγή: 

  • Digital Design
    • Εμφανίσεις: 50

    Πλήρης κατάλογος εργασιών για βέλτιστο UX

    Πλήρης κατάλογος εργασιών για βέλτιστο UX

    Η λίστα που ακολουθεί περιέχει τις πιο βασικές εργασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι σχεδιαστές UX ώστε το αποτέλεσμα να αποδώσει εξαιρετικές εμπειρίες για τους χρήστες.

    Πια είναι η διαδοχή των εργασιων:

    • Έρευνα χρηστών
    • 'Eρευνα αγοράς
    • Σχέδιο
    • Δοκιμές

    Για κάθε στοιχείο της λίστας θα βρείτε επιπλέον συνδέσμους ή βίντεο με λεπτομερείς εξηγήσεις ή βέλτιστες πρακτικές.


    Έρευνα χρηστών

    Personas

    Το Persona είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας που δημιουργήθηκε για να αντιπροσωπεύει έναν τύπο χρήστη που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα προϊόν με παρόμοιο τρόπο.

    Τα Personas διευκολύνουν τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ενσυναίσθηση με τους χρήστες σε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού.

    Το Persona είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας που υπογραμμίζει τις συμπεριφορές, τις ανάγκες και τα κίνητρα των χρηστών-στόχων.

    Σχετικά links:

    uxforthemasses
    invisionapp.com/blog
    uxbooth

    Ροή χρηστών

    Μια οπτική αναπαράσταση των ενεργειών του χρήστη για την ολοκλήρωση των ενεργειων του σε σχεση με το προϊόν.

     

    Η απεικονισμένη ροή χρηστών καθιστά ευκολότερο τον εντοπισμό των βημάτων που πρέπει να βελτιωθούν ή να επανασχεδιαστούν.

    Η ροή των χρηστών συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας "κοινής κατανόησης" κάθε σελίδας της εφαρμογής ή του ιστότοπού σας.

    Σχετικά links:


    smashing magazine

    uxpin.com/studio/blog

    signal vnoise

     

    Χάρτες εμπειριών

    Ένα διάγραμμα που εξετάζει τα πολλαπλά βήματα που διανύουν οι χρήστες καθώς εξετάζουν το προϊόν.

    Ο χάρτης εμπειρίας επιτρέπει στους σχεδιαστές να πλαισιώνουν τα κίνητρα και τις ανάγκες του χρήστη σε κάθε βήμα του ταξιδιού, δημιουργώντας σχεδιαστικές λύσεις που είναι κατάλληλες για το καθένα.

    Σχετικά links:

    smashing magazine

    uxmastery

    Χρήση περιπτώσεων
    Μια περίπτωση χρήσης είναι μια γραπτή περιγραφή του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες θα εκτελέσουν εργασίες στην εφαρμογή σας.

    Περιγράφει, από την άποψη του χρήστη, τη συμπεριφορά μιας εφαρμογής, καθώς

    ανταποκρίνεται σε ένα αίτημα. Κάθε περίπτωση χρήσης αντιπροσωπεύεται ως μια ακολουθία απλών βημάτων, ξεκινώντας από το στόχο του χρήστη και τελειώνοντας όταν εκπληρωθεί αυτός ο στόχος.

    Η περίπτωση χρήσης είναι μια λίστα ενεργειών ή βημάτων, που συνήθως προσδιορίζουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ ενός χρήστη και ενός συστήματος, για να επιτευχθεί ένας στόχος.

    Σχετικά links:

    wikipedia

    usability geek


    Story Boards
    Τα Story Boards είναι εικονογραφήσεις που αντιπροσωπεύουν τελικά μια ιστορία.

    Στο UX, αυτή η τεχνικη παρουσιάζει τη σειρά των ενεργειών που πρέπει να κάνουν οι χρήστες κατά τη αναζητηση του προϊόντος.

    Μεταφράζοντας τις λειτουργίες σε πραγματικές καταστάσεις, βοηθά τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ενσυναίσθηση με τον χρήστη.

    Το χαμόγελο και η θλίψη στα ανθρώπινα πρόσωπα μπορούν να προσθέσουν συναισθήματα στην ιστορία σας και ζωντανεύουν στις καρδιές και τα μυαλά του ακροατηρίου σας.

    Σχετικά links:

    uxplanet.org

    uxmag.

    Ερευνα αγοράς

    Έκθεση ανταγωνιστικής ανάλυσης

    Ανάλυση προϊόντων ανταγωνιστών που χαρτογραφούν τα υπάρχοντα χαρακτηριστικά τους με συγκρίσιμο τρόπο.

    Η αναφορά σάς βοηθά να κατανοήσετε τα βιομηχανικά πρότυπα και να εντοπίσετε τις ευκαιρίες καινοτομίας σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

    Μια ανταγωνιστική ανάλυση σας επιτρέπει να αξιολογήσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του ανταγωνιστή σας στην αγορά σας και να εφαρμόσετε αποτελεσματικές στρατηγικές για να βελτιώσετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

    Σχετικά links:

    boxes and arrows

    danforth


    Moodboards

    Μια συνεργατική συλλογή εικόνων και αναφορών που τελικά θα εξελιχθεί σε οδηγό οπτικού στυλ ενός προϊόντος.

    Το Moodboard επιτρέπει στους δημιουργούς UX να δείξουν στους συνεργατες τους μια προτεινόμενη εμφάνιση του προϊόντος πριν επενδύσουν πάρα πολύ χρόνο ή χρήματα σε αυτό.

    Ένα moodboard είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αποδειξει ότι η ιδέα σας για την αίσθηση της εφαρμογής / τοποθεσίας ταιριάζει με τις αναγκες των πελατων σας.

    Σχετικά links:

    invisionapp

    protofuse


    Σκίτσα

    Το σκίτσο είναι ένας γρήγορος τρόπος απεικόνισης μιας ιδέας (π.χ. σχεδιασμός νέας διεπαφής) με τη χρήση χαρτιού και στυλό.

    Τα σκίτσα είναι χρήσιμα για την επικύρωση των εννοιών των προϊόντων και των προσεγγίσεων σχεδιασμού τόσο με τα μέλη εργασιας της ομάδας όσο και με τους χρήστες.

    Το σκίτσο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την επικύρωση των εννοιών προϊόντων και των προσεγγίσεων σχεδιασμού τόσο με μέλη της ομάδας όσο και με τους χρήστες.

    Σχετικά links:

    uxplanet

    uxplanet.

    uxpin.

    wire frames

    Ένας οπτικός οδηγός που αντιπροσωπεύει τη δομή της σελίδας, καθώς και την ιεραρχία και τα βασικά στοιχεία της.

    Τα wire frames είναι χρήσιμα όταν οι σχεδιαστές UX πρέπει να συζητήσουν ιδέες με τα μέλη της ομάδας / ενδιαφερόμενους και να βοηθήσουν το έργο των σχεδιαστών και προγραμματιστών.

    Σχετικά links:

    uxplanet.

    uxpin


    Πρωτότυπα

    Ένα πρωτότυπο είναι μια έκδοση προσομοίωσης ή δείγματος ενός τελικού προϊόντος, το οποίο χρησιμοποιείται για δοκιμές πριν από την εκτόξευση.

    Ο στόχος ενός πρωτοτύπου είναι να δοκιμάσει προϊόντα (ή ιδέες προϊόντων) πριν δαπανηθεί πολύ χρόνος και χρήμα στο τελικό προϊόν.

    Σχετικά links:

    uxbooth

    uxmag

    Δοκιμές


    Ποσοτική Έρευνα

    Ερωτήσεις που παρέχουν αριθμούς ως αποτέλεσμα. Γρήγορος και φθηνός τρόπος μέτρησης του επιπέδου ικανοποίησης των χρηστών και συλλογής ανατροφοδοτήσεων σχετικά με το προϊόν.

    Η έρευνα είναι ένας γρήγορος τρόπος συλλογής πληροφοριών από ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, αλλά ο προφανής περιορισμός τους είναι η έλλειψη οποιασδήποτε αλληλεπίδρασης μεταξύ του ερευνητή και των χρηστών.

    Σχετικά links:

    uxmastery

    Έκθεση ευχρηστίας
    Η έκθεση ευχρηστίας συνοψίζει τα ευρήματα ευχρηστίας με έναν σαφή, ακριβή και περιγραφικό τρόπο που βοηθά την ομάδα προϊόντων να εντοπίσει το ζήτημα και να εργαστεί προς μια λύση.

    Κατά την αναφορά των αποτελεσμάτων από μια δοκιμή ευχρηστίας, ο σχεδιαστής του UX θα πρέπει να επικεντρωθεί κυρίως στα ευρήματα και τις συστάσεις που διαφοροποιούνται ανάλογα με τα επίπεδα σοβαρότητας.

    Σχετικά links:

    uxmastery

     

    Google Analytics

    Οι αριθμοί που παρέχονται από ένα εργαλείο ανάλυσης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης αλληλεπιδρά με το προϊόν σας: κλικ, χρόνος περιόδου σύνδεσης χρηστών, ερωτήματα αναζήτησης κ.λπ.

    Η αναφορά Analytics μπορεί επίσης να "αποκαλύψει τις απρόσμενες" συμπεριφορές που δεν είναι σαφείς στις δοκιμές χρηστών.

    Σχετικά links:

    uxbooth
    smashing magazine

    Πηγή: uxplanet

    • Digital Design
    • Developers
      • Εμφανίσεις: 57

      Ετήσια Έκθεση Έργων Σπουδαστών AKTO Πέμπτη 06 Ιουλίου

      Ετήσια Έκθεση Έργων Σπουδαστών AKTO Πέμπτη 06 Ιουλίου

      Ο ΑΚΤΟ σας προσκαλεί στα εγκαίνια της Ετήσιας Έκθεσης Έργων Σπουδαστών του την Πέμπτη 6 Ιουλίου – ώρα 20:30.

      To Αrt & Design Show 2017 περιλαμβάνει δημιουργίες που εκπόνησαν οι σπουδαστές από όλα τα προγράμματα και έτη σπουδών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

      Kαταλαμβάνει έκταση 5.000 τ.μ. και τα έργα που παρουσιάζονται καλύπτουν όλο το φάσμα του Design: γραφιστική, αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων, εικονογράφηση, κόμικς ,web design, βιομηχανικό σχέδιο, φωτογραφία, Fine Art, animation και μόδα.

      Ξεχωρίζουν οι διπλωματικές εργασίες των τελειοφοίτων του προγράμματος Bachelor & Master in Design του πανεπιστημίου

      Μiddlesex του Λονδίνου, του οποίου ο ΑΚΤΟ προσφέρει Επικυρωμένα Προγράμματα Σπουδών Middlesex Univercity London

      Στο πλαίσιο των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο προβολή εργασιών σπουδαστών του προγράμματος B.Α (Hons) Degree ΒΑ in Animation & Ιnteractive Media

      Έναρξη ώρα 21:00 Πέμπτη 6 Ιουλίου – κεντρικό campus ΑΚΤΟ (Ευελπίδων 11Α) - Διάρκεια έκθεσης: 6 Ιουλίου – 30 Σεπτεμβρίου 2017

      Πληροφορίες: 210 52 30 130 https://akto.gr/ www.akto.gr

      • Digital Design
        • Εμφανίσεις: 57

        + Σας ενδιαφερουν...

        val m amo

        ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

        VIDEOS